نمایشگاه خودرو نیویورک، امسال هم بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار داد. حضور پرقدرت شرکت‌های بزرگ قطعه‌سازی در کنار کمپانی‌های مشهوری مثل فورد،جنرال موتورز و مرسدس بنز باعث شد تا رقابت برای انتخاب بهترین‌ خودروهای 2019 نفس‌گیر باشد.

نمایشگاه خودرو

منهتن نیویورک، امسال نیز بازدیدکنندگان از نمایشگاه خودرو را شگفت‌زده کرد. گردهمایی بزرگی که فقط حدود 35 خودروساز و بیش از 100 شرکت معتبر فعال در زمینه قطعات، تیونینگ و فناوری‌های مرتبط در آن حضور پیدا می‌کنند. بزرگان صنعت خودرو امسال بار دیگر در فضایی 950 هزار متر مربعی آمدند تا میزبان یک میلیون بازدیدکننده‌ای باشند که همچنان به آینده خودروهای سنتی امیدوارند. بد نیست بدانید اولین دوره این نمایشگاه سال 1900 برگزار شد. در ادامه با 5 اتومبیل منتخب در این نمایشگاه آشنا می‌شویم.

لینکلن کورسیر 2020

شاسی بلند 2019

زیرمجموعه لوکس‌ساز فورد نیز سرانجام تسلیم دنیای مدرن کراس‌اوورها (خودروهای بینابینی) شد. محصول جدید لینکلن کورسیر آمده تا عصر جدید شاسی‌بلندسواری لوکس را برای مشتریانش رقم بزند. امضای اصلی شرکت به‌ویژه در جلو پنجره براق و چرا‌غ‌هایی که با حاشیه‌ای از LED پوشانده شده، به‌ خوبی دیده می‌شود. لینکلن برای فرزند جدید؛ خودرو دو پیشرانه در نظر گرفته که شامل 2 لیتری 250 اسب‌بخار و دیگری 2.3 لیتری 280 اسب‌بخار می‌شود.

کادیلاک CT5 مدل 2020

بهترین ماشین جنرال موتور

باید اعتراف کرد که کادیلاک یکی از معدود برندهای لوکس‌گرا در دنیا است که همچنان به جاودانگی خودروهای سدان ایمان دارد. نسخه 2020 سدان سی‌تی5 این شرکت با چهره‌ای متفاوت با آنچه از این شرکت دیده بودیم، بازدید کنندگان را به وجد آورد. این خودرو از نظر اشرافیت کنایه‌ای است به مرسدس‌بنز E کلاس و از نظر اسپرت‌گرایی طعنه‌ای است برای ب‌ام‌و سری 5 و البته از نظر آپشن کابوسی است برای آئودی A6.

جنرال‌موتورز، مالک اصلی برند لوکس کادیلاک، روی این محصول سراغ جعبه‌دنده‌ای 10 سرعته اتوماتیک رفته است. ولی برگ برنده سی‌تی5 جدید سیستم نیمه خودران سوپرکروز آن است. این خودرو می‌تواند 237 اسب‌بخار نیرو از دل پیشرانه 2 لیتری خود بیرون بکشد. البته یک نمونه 3 لیتری شش سیلندر نیز موجود است که 335 اسب‌بخار قدرت دارد.

جنسیس Mint کانسپت

جنسیس 2019

این روزها بیش از هر زمان دیگری نام و نشانش را می‌بینیم. جنسیس، برند جداشده از هیوندای است که وظیفه عرضه محصولات لوکس‌گرا و مدرن کره‌ای‌ها را به دوش می‌کشد. این شرکت که اغلب به خاطر سدان‌های سایز بزرگ، لوکس شناخته می‌شد، در نمایشگاه امسال نیویورک؛ یک لوکس سایز کوچک برقی را وارد میدان کرد. شرکت در تشریح ماهیت مفهومی “مینت” می‌گوید: ابزاری برای سبک زندگی مدرن و شهری. این خودرو از نظر طراحی واقعاً یک سروگردن از تمام محصولات کره بالاتر است. مینی کانسپت برقی. جنسیس “مینت” می‌تواند با یک بار شارژ سریع 350 کیلووات تا 321 کیلومتر را بپیماید.

مرسدس بنز GLS مدل 2020

مرسدس بنز

اعتبار و قدرت برند مرسدس‌بنز را می‌توان از روی پروسه رونمایی‌هایش دریافت. آلمان‌ها پیش از آغاز نیویورک 2019 اقدام به انتشار کلیه تصاویر و اطلاعات مربوط به نسخه جدید شاسی‌بلند سایز بزرگ و لوکس جی‌ال‌اید. وقتی بازدیدکنندگان این خودرو را از نزدیک دیدند، تازه متوجه شدند هدف از عرضه این خودرو رقابت جدی‌تر با ب‌ام‌و X7 بوده است. این شاسی‌بلند فول‌سایز اشرافی نسبت به نمونه قبلی 77 میلی‌متر درازتر و 22 میلی‌متر پهن‎تر است. بنز جی‌ال‌اس جدید، با قابلیت تا شدن ردیف دوم و سوم صندلی‌ها می‌تواند به فضایی بیش از 2400 لیتر برای قسمت بار برسد. این شاسی‌بلند دارای یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر Vشکل با 482 اسب‌بخار نیرو و 700 نیوتن‌متر گشتاور است.

هیوندای سوناتا N Line

قیمت هیوندا سوناتا

سدان پر هیوندای با دو پیشرانه مختلف در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد. نسخه اول 1.6 لیتری توربوشارژ با 180 اسب‌بخار قدرت و 264 نیوتن‌متر گشتاور است. دیگری 2.5 لیتری توربو با 195 اسب‌بخار نیرو و 245 نیوتن‌متر گشتاور. اما برگ برنده هیوندای سوناتا حضور ویرایش اسپرت‌تر N Line‌ است که می‌تواند به خروجی 275 اسب‌بخاری هم دست پیدا کند.

0.

 

از دست ندهید: جنگ های احمقانه ؛ از سطل چوبی تا شکست مقابل شترمرغ ها

همچنین بخوانید:

موتور ؛ قلب تپنده و حساس خودرو

تعویض روغن خودرو ؛ آنچه که درباره آن نمی‎دانید

خودروهای سال 2019 ؛ 5 خودرو دوستدار محیط زیست

فناوری های نوین ساختمان ، آسانسورهای عجیب! (+ویدئو)


پولدارشدن خودرو ,اسب‌بخار ,نمایشگاه ,لیتری ,شرکت ,لوکس ,نیوتن‌متر گشتاور ,نمایشگاه خودرو ,اسب‌بخار نیرو ,هیوندای سوناتا ,نیویورک، امسال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

افرو چت,افرو گپ,افروگپ,افروچت اجرای دکوراسیون مغازه خرید اینترنتی ، خرید پستی ، فروشگاه اینترنتی وبلاگ کتابخانه عمومی شمس گیلانی لنگرود امور مربوط به تاسیسات فنی مطالب به روز از وب ایران lasttours اقامت علی Deep learning world جمله های کوتاه...