کرکره شفاف

کرکره های شفاف از غلتکی کاملا شفافو  از پلی کربنات غیر شکننده ساخته شده اند کرکره های نمایشی یک مانع شفاف ایجاد می کند که همه کاره، با دوام و خوب است. اولین چیزی که شما در مورد این شاتر متوجه خواهید شد این است که چگونه یک احساس امنیت ایجاد می کند، در حالی که یک فضای را حفظ می کند.

بخش های مختلف کرکره:

اسلات ها:

صفحات پلی کربنات ضخیم با ضخامت 3 میلی متر ضخامت و پوشش های غیر سمی پلی کربنات که با ابعاد 100 میلیمتر و 330 میلی متر عرض هستند، با پروفیل بالا و پایین گرد می شوند. این اسلات ها به لولاهای آلیاژی آلومینیومی اکسترود شده به شکل بالا و پایین به شکل نازک قرار دارند که 30 میلیمتر و 16 میلیمتر عرض با نایلون های بالایی دارند تا حرکت محوری را متوقف کنند. دنده های تقویت شده درون لولا ها دارای قدرت ضربه بالا و انحراف از پانل را بسیار فراتر از بسیاری از طرح های معاصر را کاهش می دهد. برای ایجاد عملیات خاموش و بدون حساس، کمربندهای نایلون در اطراف لبه های پرده پیچیده می شوند.

ریل ها:

ریل های  استاندارد با استفاده از فولاد گالوانیزه با ضخامت 3mm به مشخصات U شکل است. اندازه ها از 60 تا 36 میلیمتر برای باز کردن عرض کمتر از 3.5m و 90mm تا 36mm برای کرکره های بزرگتر

نوار پایین:

نوار پایین از پروفیل آلومینیومی "L" ساخته شده و  از آلیاژ آلومینیوم اکسترود شده سنگین است که 60mm عرض دارد. نوار پایین نوار دارای شیارهای دو طرفه برای  PVC شدن و مهر و موم است.

جعبه شاتر

جعبه شاتر از دو ورق فولاد سنگین ضخامت 4 تا 7 میلی متر با توجه به اندازه شاتر ساخته شده است. با استفاده از پنج بخش توخالی فولادی با ابعاد 50 میلیمتر و 25 میلیمتر، پرایمر به رنگ مشکی پیوسته است. دو زاویه فولاد 50mm x 50mm x 4.5mm ضخامت فولادی ضخیم با سوراخ fixing slotted با ورق های پایان برای جرقه جعبه شاتر به ساختار ساختمان جوش داده می شوند.

کاربرد کرکره شفاف:

کرکره های شفاف در بخش های مختلفی مانند مغازه ها، ادارات، منازل و . کاربرد دارند.

قیمت کرکره شفاف:

قیمت این نوع کرکره ها باتوجه به کیفیت و برند آن ها متفاوت می باشد.

منبع1

 


شرکت آشیان دُر | مرکز درب سکشنال ایمن گذر | درب سکشنال | درب سکشنال زیرسقفی کرکره ,شفاف ,ضخامت ,میلیمتر ,شاتر ,نوار ,کرکره شفاف ,جعبه شاتر ,نوار پایین ,قیمت کرکره ,شفاف کرکره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مد موزیک ادیسم Velvet dream فیلم کده فروش سنگ عقیق خطی آموزش کامل پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان شعر و ادبیات کُردی