طراحی داخلی رستوران ایرانی

طراحی داخلی چیست؟

طراحی داخلی هنر و علم ارتقاء داخلی یک ساختمان برای دستیابی به یک محیط سالم و زیبایی شناختی برای افرادی است که از فضا استفاده می کنند. طراح داخلی کسی است که این پروژه ها را برنامه ریزی، تحقیق، هماهنگی و مدیریت می کند. طراحی داخلی یک حرفه چند منظوره است که شامل توسعه مفهومی، برنامه ریزی فضایی، بازرسی سایت، برنامه ریزی، تحقیق، برقراری ارتباط با ذینفعان یک پروژه، مدیریت ساخت و ساز و اجرای طرح است.طراحان داخلی هر روز با چالش مواجه می شوند.

 10 چیزی که باید برای  طراحی داخلی بدانید:

1. تفاوت بین تزئینات داخلی و طراحی داخلی وجود دارد

تفاوت بین طراحان داخلی و طراحان داخلی چیست؟ در یک کلمه: آموزش .

به معنای واقعی کلمه هر کس می تواند تبدیل به یک دکوراتور داخلی شود ،کسی که علاقه  به رنگ ها، پارچه ها و منسوجات را داشته باشد، می تواند به سادگی با چاپ کارت های کسب و کار و ارتقاء خود به مشتریان، یک دکوراتور داخلی شود. این لزوما بد نیست، اما زمینه های آموزشی نیز مهم است.از سوی دیگر، طراح داخلی باید دارای آموزش معتبر باشد؛ مدرک کارشناسی یا مدرک لیسانس لازبرای کار در زمینه طراحی داخلی است.

 

2. شما باید برای طراحی استعداد داشته باشید

 

این ممکن است واضح باشد، اما برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی، شما نیاز به یک درخشندگی ذاتی برای رنگ، ترتیب مکانی، معماری و پارچه دارید. 

3. طراحی داخلی  سرگرمی نیستند

طراحان داخلی باید در طراحی، یکپارچگی ساختاری ساختمان ها، کدهای ساختمان، ارگونومی، مفاهیم فضایی، روانشناسی، نقاشی کامپیوتری (CAD) و . خیلی بیشتر آموزش ببینند.برای طراحان داخلی  طیف وسیعی از مهارت ها لازم است زیرا طراحان  نه تنها صاحب خانه، بلکه با سازندگان، معماران، سازمان های دولتی و صاحبان کسب و کار نیز کار می کنند. برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی موفق، نیاز به تحصیل و رفاه دارید.

4. حقوق و دستمزد تا آن حد که فکر می کنید نیست

 آمارها نشان می دهند که حقوق و دستمزد متوسط طراح داخلی در ایالات متحده آمریکا 42،380 دلار در سال است.البته، این بستگی به بسیاری از عوامل، مانند آموزش، محل، تجربه کاری و اندازه شرکت دارد. طراح داخلی در یک شرکت مبلمان، احتمالا کمتر از یک طراح است که برای یک شرکت معماری بالا پایان کار می کند.

5- شما باید فردی اجتماعی باشید

6. شما نیاز به ایجاد نمونه کارهایتان دارید.

یک عکس بیشتر از هزار کلمه از کار شما توضیح می دهد.

7. طراحی داخلی  مسابقه  است

طراحی داخلی یک کسب و کار رقابتی است.یکی دیگر از عوامل مهم، کسب آموزش گسترده است. هرچه بیشتر بدانید، بهتر از شما خواهد بود. در نظر بگیرید به دنبال روند آینده مانند رشد جمعیت، طراحی برای سالمندان، معماری مدرن و طراحی سبز؛ آموزش و پرورش در این حوزه های خاص طراحی، شما را در بازار کار افزایش خواهد داد.

8- طراحی یک فرصت است

9. طراحان باید قوانین و کدهای محلی را بشناسند.

10-با سلیقه مشتری احترام بگذارید.

طراحی داخلی رستوران یکی از بخش های طراحی محسوب شده و از استانداردهای مشخصی برخوردار است. شرکت معماری دارکوب با داشتن مهندسان مجرب در زمینه طراحی و قیمت مناسب به مشتریان خواستار طراحی داخلی رستوران ایرانی کمک کنند.

منبع1




دکوراسیون داخلی,2019,دارکوب داخلی ,طراحی ,طراح ,طراحان ,شرکت ,آموزش ,طراحی داخلی ,طراح داخلی ,طراحان داخلی ,داخلی رستوران ,رستوران ایرانی ,طراحی داخلی رستوران ,داخلی رستور? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود جدید پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آموزش مبانی کامپیوتر راکت شو دوربین مداربسته - دیدبان فراز بهترین سایت