برای افراد خاص پسند همیشه راه هایی هست تا با بازسازی ساختمان بتوانند محل زندگی خودشان را به آن سبکی که می خواهند بازسازی و نوسازی کنند. بسیاری از افراد هستند که که با سبک های هنر آشنایی ندارند اما دلشان می خواهند محیطی که در آن زندگی می کنند به گونه ای بازسازی شود تا با بقیه ساختمان ها متفاوت باشد و بتواند یک جلوه خاص را به وجود آورد، بیایید از سبک فرا واقع گرایی آغاز کنیم سبکی که در همه ابعاد هنری از نقاشی تا معماری و بازسازی نفوذ کرد و توانست در مدت کوتاهی باعث حیرت مردم شود،سبک فرا واقع گرایی یا سورئالیسم سبکی که از خواب های ما نشأت می گیرد جایی که هیچ دلیلی برا هیچ کاری وجود ندارد و همه چیز به صورت پیچیده ای به هم می آمیزد. شاید در معماری و بازسازی به وجود آوردن یک رؤیا و بازسازی آن کار بسیار سختی باشد اما شدنی است همان طور که فرانک گری توانست با این سبک حیرت بسیاری از افراد را بر انگیزد. سبک سورئال از جمله سبک هایی است که شاید تعداد کمی از افراد بتوانند با آن ارتباط برقرار کند اما دیدن این سبک چه در معماری و بازسازی و چه در نقاشی همیشه باعث شگفتی مردم شده به طوری که برای دیدن آن ها همیشه هیجان زده هستند. سبک سورئال در معماری و بازسازی داخلی ساختمان می تواند از نقاشی های قرن ۲۰ میلادی الهام بگیرد زیرا در این دوره این سبک پیشرفت بسیار زیادی کرد و با خلاقیت افرادی مثل سالوادور دالی و رنه مارگاریت به اوج خود رسید. رنگ های این سبک در بازسازی می توانند ترکیبی از رنگ های گرم باشد تا نگاه را بیشتر به سمت خودش بگرداند و جلب توجه بیشتری کند. شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها بازسازی را به اجرا در خواهد آورد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

لزومات بازسازی ساختمان به سبک سورئال

سبک های معماری جدید توانسته قواعد معماری و بازسازی سنتی را در هم بشکند و نگاهی نو را به وجود آورد حتی با این وجود که در آوردن این سبک ها در دکوراسیون داخلی و بازسازی کلی اصلا کار آسانی نیست و اگر توست یک فرد متخصص و با دانش کافی انجام نشود می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی در بخش بازسازی و نوسازی  شود.  مهمترین نکته ای که قبل از بازسازی ساختمان باید به آن توجه داشت این است که تمام اصول مربوط به آن سبک را باید بشناسد و بعد وارد مرحله اجرایی شوند مثلا برای بازسازی یک اتاق که قرار است از نقاشی های سورئال  الهام بگیرد اول باید دید که اگر کارفما بعد از مدتی از این سبک خسته و دلزده شد می تواند تغییرات لازم را بدهد یا باید از اول بازسازی را تکرار کند. باید گفت نوع چیدمان و دکوراسیون باید طوری پرداخته شود که اگر بعد از مدتی کارفرما نیاز به تغییر داشت خودش بتواند این کار را به اجرا در آورد و دوباره کاری پیش نیاید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و با یک بازسازی درست زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد و برای این کار از هر گونه تلاشی دریغ نمی کند.

 

سبک سورئال در بازسازی


کارویس بازسازی ,ساختمان ,وجود ,معماری ,سورئال ,افراد ,بازسازی ساختمان ,بهترین کیفیت ,بروز ترین ,رضایت تمام ,هدیه خواهد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی مخزن استیل natural beauty سِمَنیون پاتوق فراز صنعت ایرانیان | ساخت تاسیسات شن ماسه و انواع سنگ شکن کلینیک ابزار موسسه آموزشی هنگی چه زود اومدی