ایروان، پایتخت ارمنستان


ایروان ، پایتخت کشور ارمنستان و مرکز فرهنگی، اقتصادی و اداری آن است. این شهر دارای قدیمی ترین اقامتگاه های جهان است و ایروان بزرگترین شهر ارمنستان است اما وسعت چندانی ندارد و در مقایسه با شهرهای بزرگ ایران شهر کوچکی به نظر می آید. وسعت ارمنستان ۲۲۳ کیلومتر مربع است و جمعیت آن حدود ۱,۰۷۵,۸۰۰ نفر است. در شهر ایروان میدان جمهوری، کاسکاد یا آبشار ایروان و یا موزه های جذاب و متفاوتی وجود دارد. برای اماکن تاریخی میتوانید به معابد گغارد، گارنی و یا تاتو بروید. زبان رسمی ارمنستان ارمنی است و مردم آن میتوانند به زبان روسی و انگلیسی صحبت کنند. می توانید رزرو بلیط هواپیما ایروان و رزرو هتل در ایروان را در سایت تریپ به صورت اینترنتی و با انتخاب گزینه های مورد علاقه خود تجربه نمایید.

 

باتومی، شهر ساحلی گرجستان

 

باتومی یک شهر ساحلی، مناسب برای یک تفریح خاطره انگیز و با آرامش است . جاذبه های متفاوتی در این شهر وجود دارد از جمله  غذاهای محلی گرجستانی ، پارک گیاهشناسی، همچنین میتوانید از دریا نهایت لذت را ببرید . باتومی در غرب گرجستان و در سواحل دریای سیاه واقع شده است . باتومی، شهری کوچکی است ولیکن اکثر مسافران این شهر را برای تفریحات آبی و ساحل زیبایش مناسب میدانند . این شهر بسیار پیشرفته است از جمله ساختمان های مدرنش که هنگام گردش به چشم میخورد و از آنها لذت خواهید برد. زبان مردم باتومی گرجی است ولی اکثر آنها انگلیسی بلدند. باتومی در فصل های مختلف میزبان فستیوال و جشنوارهای مختلفی است که می توانید تنها با بلیط هواپیما تفلیس در این فستیوال ها و رویدادها شرکت نمایید.

 

باکو، پایتخت آذربایجان

گردشگری

باکو پایتخت آذربایجان ، بزرگترین و زیباترین شهر منطقه قفقاز و همچنین بندر کشور جمهوری‌آذربایجان است . باکو یک شهر نفت خیز جهان است . سفر به باکو یا جمهوری آذربایجان اخیرا ترجیح مسافران ایرانی است. این شهر دارای جاذبه های توریستی بسیار زیادی از جمله مکان های دیدنی و امکانات فراوانی مثل غذاهای آذری و باکو است که برای مسافران تفریح خوبی را یادگار میگذارد . همه ساله این شهر میزبان جشنواره های بسیار فراوان فرهنگی و ورزشی است مانند برگزاری مسابقات فرمول یک اروپا در این شهر میتوان اشاره کرد ، همچنین نمایشگاه های بین المللی فراوانی در این شهر زیبا برگزار میشود و تنها شرط شرکت در این رویدادهای مهیج تهیه بلیط هواپیما باکو می باشد، مانند نمایشگاه های صعنت گاز و … که میتوان نام برد . در سال ۲۰۰۵ پایتخت آذربایجان به عنوان میزبان بازی های کشور های اسلامی انتخاب شده است . اخیرا هم این شهر میزبان رقابت های شطرنج جایزه بزرگ جهانی بود که به مدت ۷ روز برگزار شده است . وجود امکاناتی مانند هتل ها و سالن ها  و امنیت فوق العاده ی شهر، مسافران و مهمانان  زیادی را در خود جای میدهد .


آژانس مسافرتی نقطه پرواز ایروان ,پایتخت ,باکو ,ارمنستان ,مسافران ,میزبان ,پایتخت آذربایجان ,بلیط هواپیما ,وجود دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جایی برای خودم بودن donaload اریک پاتوق | دانلود فیلم و آهنگ موزیک هاب / دانلود آهنگ های جدید خدمات نمای ساختمان سفر به تبریز همدان 081 avaye-edalat سریال ناب