در این تصویر همانگونه که مشاهده می کنید آپارتمان به خوبی از نور طبیعی استفاده می برد و به نوعی این حجم نور باعث دلبازتر و بزرگتر دیده شدن آپارتمان میشود، آشپزخانه و نشیمن به خوبی با استفاده از کانتر تفکیک شده اند و با استفاده از یک فرش کوچک و میز شفاف که باعث بزرگتر دیده شدن نشین میشود محیطی برای تماشای تلوزیون هم مهیا شده است. تخت خواب در نزدیکیه پنجره قرار دارد به نوعی که هنگام خواب هوای تازه برای تنفس و نور مناسب برای اول صبح فراهم است. 

آپارتمان کوچک

 

در این تصویر فضای آپارتمان باز تر است و المان های دموراسیون مدرن تر هستند، به عنوان مثال طرحی که برای هود آشپزخانه کار شده نسبتا مدرن است و کاغذ دیواری های پشت تلوزیون نمایی از شهر نیویورک میباشد که به نوبه ی خود چشم انداز مدرنی به آپارتمان داده است. استفاده از رنگ بنفش برای مبلمان کمی ریسک دارد اما با توجه به کف پارکت شده با رنگ تیره کمی این ریسک را کمرنگ تر کرده است. استفاده از میز نهار خوری با طرح فانتزی روحیه ای متفاوت به فضا بخشیده و در کل با استفاده از چند گل و گیاه در اطراف و روی اوپن دوراسیون مناسبی را فراهم کرده است. البته پیشنهاد آرتام دکور برای این آپارتمان استفاده از یک فرش بهتر و شاید به شکل دایره ای میباشد.

 

آپارتمان

 

در این تصویر ترکیب رنگ فوق العاده ای را شاهد هستیم و با توجه به کف لمینت با رنگ چوب قسمت های محیط تخت خواب هم به رنگ چوب کار شده که هماهنگیه خوبی در محیط به وجود آورده، یکی از پیشنهاد های ویژه ای که آرتام دکور برای شما دارد در این تصویر و جود دارد و آن استفاده از ظروف سفالی در دکوراسیون داخلی میباشد که البته اگر داخل آنها را با گیاهان پر کنید زیبایی محیط را دو چندان کرده اید. در کل این آپارتمان با توجه به متراژ پایین به نوعی با استفاده از ترکیب رنگ توانسته چشم اندازی مناسب و دلپذیر را در محیط به وجود آورد. 

دکوراسیون آپارتمان


دکوراسیون داخلی استفاده ,آپارتمان ,تصویر ,محیط ,کرده ,توجه ,متراژ پایین ,دکوراسیون داخلی ,دکور برای ,آرتام دکور ,بزرگتر دیده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

balckdate2019 دانلود نرم افزار و بازی اورکت ، لباس کار و تجهیزات ایمنی اخبار داعش shikpro نرم افزار مالی و حسابداری