سيستکتومی کیست پيلونيدال

 

معمولا پزشکان متخصص جراحی عمومی و یا جراح دستگاه گوارش لیزر کیست مویی را انجام میدهد.

در صورت داشتن مشکلات مربوط به کيست پيلونيدال، می توان از طريق جراحی آن را برداشت و درمان کرد. این روش به عنوان یک روش سرپایی انجام می شود، بنابراین نیازی به گذراندن شب در کلینیک نیست. برخی مواقع ممکن است به شما دارو (بیهوشی عمومی) داده شود که شما را در خواب و بدون درد نگه دارد.

کلینیک لیزر شفا دارای پزشکان جراحی می باشند که بیش از 15 سال سابقه جراحی لیزر کیست مویی را دارند.

 

جراح کولون و روکتوم (کیست مویی، هموروئید، شقاق، فیستول)

 


در صورت مراجعه نکردن به موقع افراد به پزشک جراح لیزر کیست مویی به خاطر خجالت، ترس و شرم از ناحیه این بیماری فقط روند و هزینه های درمانی را بیشتر و پیچیده تر می کند. بیماران معمولاً با شکایت ترشح یا درد در این ناحیه مراجعه می‌کنند.

معمولا علامت کیست مویی وجود یک یا چند عدد سینوس و یا سوراخ در این ناحیه می‌باشد. اگر بیمار در مراحل اولیه مراجعه کند می‌توان بدون عمل جراحی و فقط با فیبر لیزر کیست مویی را از بین برد ولی اگر بیمار در مراحل بعدی و با عوارض مراجعه کند، باید بافت حاوی این کیست با نوع دیگری از لیزر یا بدون لیزر برداشته شود؛ چون عود این بیماری شایع است.

هنگام عمل باید بافت حاوی سینوس بطور کامل برداشته شود و بعد از عمل نیز بیمار باید از رویش مو در این ناحیه جلوگیری کند.


کلینیک لیزر کیست ,لیزر ,مویی ,جراحی ,مراجعه ,جراح ,کیست مویی ,لیزر کیست ,بافت حاوی ,باید بافت ,کلینیک لیزر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

djclub | dj , دی جی ، دستگاه دی جی دانلود آهنگ جدید حمید هیراد کسب درآمد از اینترنت فروشگاه آنلاین قهوه حراجی بزرگترین وبسایت رپ فارسی - Rapdoo.ML آموزش و خدمات بهینه سازی سایت|آموزش سئو زندگی جاوید