آب اکسیژنه

اساسا آب (H2O) با مولکول اکسیژن (H2O2) است که در بسیاری از زبانها به عنوان آب اکسیژنه شناخته می شود و به همین دلیل بسیار سازگار با محیط زیست است و به آب و اکسیژن فرو می ریزد. به طور طبیعی در شیر و شیردوشی، آب باران، میوه تازه و بدن انسان وجود دارد. این می تواند به عنوان یک عامل تمیز کننده یا یک ضد عفونی کننده، و همچنین برای برداشتن آبله های دریایی و انگل های آمیب در ماهی آزاد و ماهی های دیگر استفاده شود.

آب آشامیدنی تمیز برای بقای ما حیاتی است. پس از بازیابی آب از زیر زمین، به طور معمول فیلتر شده و اکسید می شود و به طور مستقیم به کاربر نازل می شود. در گیاهان آب شیرین مدرن، آب در لوله های بسته و سیستم های تصفیه مورد استفاده قرار می گیرد، به این معنی است که آب با هوای اطراف ارتباطی ندارد و به همین دلیل تغییرات آلودگی هوا و یا مشابه آنها را کاهش می دهد. با استفاده از سیستم های بسته، اکسیژن خالص 95٪ به آب در سطح 7 ppm در هر لیتر مخلوط می شود و اکسیژن کامل آب را قبل از اینکه به کاربر نهایی پخش شود، مخلوط می کند.

اکسیژن ژنراتورهای اکسیمت برای فاضلاب

درمان و تمیز کردن فاضلاب یک فرایند پیچیده است که اکسیژن نقش مهمی را ایفا می کند. گیاهان گاز طبیعی اکسیژن را برای اوزون و فاضلاب عرضه کنیم. فاضلاب با استفاده از فیلترهای زیستی می تواند درمان شود. فیلترهای زیستی نیاز به اکسیژن خالص برای تبدیل شدن به حداکثر کارایی دارند.

مزایای

بسیار مقرون به صرفه

مصرف انرژی کم است

افزایش اثربخشی حذف آلاینده ها را افزایش می دهد

محیط زیست ایمن

هیدروژن پراکسید مستقر در چشم یا لنزهای تماسی شما می تواند باعث خارش، سوزش و آسیب موقت قرنیه شود. هنگام استفاده از پراکسید هیدروژن، شما باید با استفاده از یک خنثی کننده فرآیند ضد عفونی را دنبال کنید. خنثی کننده پراکسید را به آب و اکسیژن تبدیل می کند و باعث می شود که لنزهایتان را به چشمانتان برسانید.

 

منبع1 منبع2 منبع3


 


وبلاگ شرکت پترو کیمیای آکام اکسیژن ,استفاده ,فاضلاب ,پراکسید ,کننده ,تواند ,خنثی کننده ,فیلترهای زیستی ,اکسیژن خالص ,محیط زیست ,همین دلیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه مجستیک الکترونیک والا فیلم | دانلود رایگان فیلم معرفی سایت های کلیکی ایرانی ضربات طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد RASAMGROUP آسیاروید | asiaroid کارت استخر تجهیزات اندازه گیری یونیتی در ایران