اقامتگاه بوم گردی دشت شب در شهرستان اصفهان، روستای حسین آباد واقع شده است. این بوم گردی خانه ای قدیمی ست که پس از بازسازی و مرمت بعنوان اقامتگاه بوم گردی میزبان مسافران و مهمانان این روستا می باشد. 

درباره اقامتگاه

بوم گردی دشت شب دارای 3 اتاق ( 2 اتاق 6 نفره و 1 اتاق 12 نفره ) است که دور تا دور حیاط قرار دارند. تمامی اتاق ها کف خواب بوده و دارای یخچال و سیستم سرمایشی و گرمایشی می باشند. به دلیل قدیمی بودن خانه، سرویس بهداشتی در داخل اتاق ها تعبیه نشده و مسافران می بایست از توالت ایرانی و حمام عمومی که در محوطه قرار دارد، استفاده کنند. لازم به ذکر است در فاصله ما بین دو اتاق نیز یک سرویس بهداشتی دیگر تعبیه شده است.

 امکانات و خدمات اقامتگاه

مهمانان در این اقامتگاه می توانند از صبحانه محلی بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین امکان سفارش ناهار و شام نیز با هماهنگی قبلی وجود دارد. آبگوشت، کال جوش، قورمه، قیمه، مرغ، کباب و . از جمله غذاهایی هستند که در بوم گردی دشت شب طبخ می شوند. لازم به ذکر است در یکی از اتاق های این خانه آشپزخانه تعبیه شده و فقط مهمان هایی که در آن اتاق اقامت دارند، می توانند از آن استفاده کنند. از سایر امکانات خانه بومی دشت شب می توان به پارکینگ غیر مسقف و باربیکیو اشاره کرد. گردشگرانی که به این اقامتگاه سفر می کنند می توانند در صورت تمایل از موسیقی محلی این منطقه نیز لذت ببرند و به گشت و گذار در اطراف اقامتگاه بپردازند.

موقعیت جغرافیایی

روستای حسین آباد در جنوب شرقی اصفهان و در فاصله تقریبی 70 کیلومتری از این شهر واقع شده است.

جاذبه های گردشگری

از آنجایی که روستای حسین آباد در 50 کیلومتری شهرضا قرار دارد، بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر را نیز می توانید در برنامه های خود قرار دهید. این روستا ما بین اصفهان و کویر ورزنه قرار گرفته و 50 کیلومتر با آن فاصله دارد. کویر ورزنه با تپه های شنی و ماسه های زیبا و همچنین تفریحاتی نظیر آفرود، شتر سواری، موتور سواری و . مسافران و گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. ارگ محمد آباد نیز یکی از جاذبه های تاریخی و دیدنی در 5 کیلومتری بوم گردی دشت شب می باشد.


بوم گردی آنلاین اتاق ,گردی ,اقامتگاه ,آباد ,فاصله ,جاذبه ,روستای حسین ,حسین آباد ,استفاده کنند ,کویر ورزنه ,سرویس بهداشتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سیستم اسمزمعکوس sarinweb بهترین سایت صداجوان | دانلود آهنگ جدید بست هاوس موزیک فناوران صنایع غذایی پارس کیمیا لوتوس (ثبت : 17303)