اقامتگاه بوم گردی روزیه در استان سمنان، شهرستان مهدی شهر، شهر شهمیرزاد،  روستای بسیار دیدنی و خوش آب و هوای چاشم قرار دارد.

درباره اقامتگاه

خانه بومی روزیه شامل 4 اتاق 5 نفره با سرویس کف خواب است که در مجموع ظرفیت پذیرایی از 20 گردشگر را دارد. 2 اتاق دارای توالت فرنگی و حمام اختصاصی هستند و مهمانان 2 اتاق دیگر باید از سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و فرنگی ) و حمام داخل حیاط به صورت مشترک استفاده نمایند، انرژی و آب گرم مورد نیاز این اقامتگاه از طریق سیستم خورشیدی تامین می شود.
آبشار روزیه در مسیر چاشم به خطیرکوه و دوآب قرار گرفته و از جمله جاذبه های طبیعی و بسیار زیبای این روستا می باشد که نام اقامتگاه برگرفته از همین جاذبه دیدنی است.

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی روزیه برای رفاه مسافران در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، راهنمای محلی تورهای گردشگری، اینترنت و وای فای، سیستم گرمایشی بخاری گازی، بخاری برقی و چراغ نفتی و . اشاره کرد، با توجه به خنک بودن آب و هوای منطقه نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی وجود ندارد.
لازم به ذکر است چنانچه مسافران عزیز تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانند از انواع غذاهای سنتی و محلی این اقامتگاه نظیر کشک بادمجان، کله جوش، دیگی، میرزا قاسمی، قرمه سبزی و سبزی پلو با سبزی کوهی و . سفارش دهند و میل نمایند.

موقعیت جغرافیایی

روستای چاشم در 35 کیلومتری شمال شهمیرزاد و 50 کیلومتری شمال مرکز استان واقع شده است، چاشم یکی از روستاهای مازندرانی زبان استان سمنان می باشد.

جاذبه های گردشگری

روستای چاشم به دلیل قرار گرفتن در میان کوه های البرز دارای آب و هوای خنکی است که همه ساله به ویژه در فصل بهار و تابستان گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند. برج باستانی روستا، آبشار روزیه، درختان کهنسال و چنار دوقلوی قدیمی از جمله جاذبه های تاریخی و طبیعی این روستا می باشد. ییلاق بسیار زیبای اوپرت جایی در میانه ی جنگل و کویر ترکیبی از چشم اندازهای جنگلی، کوهستانی، نیمه بیابانی و کویری می باشد که زیبایی منحصر به فردش در تمام طول سال چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.


بوم گردی آنلاین اقامتگاه ,چاشم ,روزیه ,گردی ,جاذبه ,جمله ,گردی روزیه ,کیلومتری شمال ,روستای چاشم ,بسیار زیبای ,جمله جاذبه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تفریحی جوانی Sawert بهترین هدیه برای عشقم طب سنتی سلامی وقرآنی درمانی شفاء/ موضوعات عمومی مجموعه dvd های اموزشی با قیمت فوق العاده نازل عشقه نمای 360 درجه ایران معروف چت