کخ کیمی - Koch Chemie یا کخ شیمی در فارسی کچ شیمی لوگوی koch chemie
کخ کیمی - Koch Chemie یا کخ شیمی در فارسی کچ شیمی از سال 1968، برند کچ شیمی در زمینه تولید محصولات تمیزکننده و مراقبت کننده با کیفیت بالا جهت استفاده در خدمات، کارگاه و صنعت خودرو فعالیت می کند. کارشناسان کچ شیمی همواره سنت بهبود مستمر و توجه به جزییات را مد نظر قرار داده است. در این حوزه، کخ شیمی یکی از معدود کمپانی هایی هست که خود محصولاتش را مورد تحقیق و بررسی قرار داده، تولید کرده و به بازار عرضه می کند.
محصولات برند کچ شیمی


کخ کیمی - Koch Chemie محصولات خود را در کشور آلمان که دارای استانداردهای زیست محیطی و اجتماعی با کیفیت بالاست تولید می کند. به عنوان یک تولید کننده کخ شیمی دارای طیف وسیعی از محصولات برای تمامی بخش های خودرو می باشد. ارائه خدمات به مشتریان و مشتری گرایی به اندازه تولید محصولات با کیفیت برای کچ شیمی حائز اهمیت است. کخ کیمی - Koch Chemie توانسته به لطف چند دهه تحقیق و توجه به نیاز مشتریان از تولید کنندگان برتر در جهان باشد.

گاه اینترنتی لوازم خودرو تولید ,شیمی ,خودرو ,کیفیت ,محصولات ,کیمی ,کیمی koch ,تولید محصولات ,شیمی در فارسی کچ ,chemie یا کخ شیمی در ,کیمی   koch ,chemie یا کخ شیمی در فارسی کچ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه فقط برای امروز دفتر خدماتی و نظافتی پارسا اصفهان نگاه عمران فروشگاه فرفورژه برندگی(نمایندگی هشتمین نور ثامن) شاهین شهر تصفیه آب سافت واتر در شیراز اجناس فوق العاده تعمیرات جنرال الکتریک albooksh تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.