اگر شما می خواهید مطمئن شوید که اگر شما باردار هستید ، شما نیاز به پایین به داروخانه برای یک کیت تست (و یا آنلاین سر اگر می خواهید به کمی بیشتر با احتیاط). اما اگر شما می دانید چه به نگاه کردن ، شما ممکن است قادر به بلند کردن بر روی برخی از علائم اولیه است که شما به زودی می شود برای دو خوردن.

 

اجازه دهید که شما را از طریق 10 علائم شایع حاملگی در اوایل راهنمای.

 

1. اواخر دوره: چند روز باید به شما صبر کنید ؟

بسیاری از نشانه های اولیه بارداری بسیار شبیه به کسانی که youd تجربه در سراسر زمان دوره خود را--بنابراین به نتیجه گیری علائم بارداری کبیسه نیست! هیچ یک از نشانه های زیر برای بارداری قطعی است ، بنابراین آنها یک نشانه کلی به جای هر چیزی بیشتر در نظر بگیرند. اگر می خواهید تأیید کنید که درک کرده اید ، باید یک آزمایش حاملگی بگیرید.

 

البته ، شایع ترین دلیل برای یک زن به گمان است که او باردار است--و در واقع به یک تست حاملگی--از دست رفته یک دوره است. با این حال ، بارداری تنها دلیل برای از دست دادن یک دوره نیست. کاهش وزن و افزایش, تغییر هورمونی و استرس همه می توانند شما را به جست و خیز چرخه بنابراین شما نمی توانید مطمئن شوید تا زمانی که شما یک آزمایش مثبت بارداری!

 

اگر یک هفته یا بیشتر از تاریخ دوره مورد انتظار خود را گذرانده, شما ممکن است نیاز به در نظر گرفتن احتمال که شما باردار هستید, اما این می تواند غیر قابل اعتماد اگر چرخه قاعدگی خود را نامنظم است. اگر هر گونه احتمال وجود دارد که شما ممکن است باردار, یک آزمون حاملگی در اسرع وقت و یک قرار ملاقات با دکتر خود را.

 

2. تغییرات

شما احتمالا در حال حاضر به انتظار تغییرات در دوران بارداری می دانم, و برای برخی از ن این یکی کوئیک فیت از نشانه های اولیه که یک نوزاد در راه وجود دارد. سطح هورمون شما به طور گسترده ای در طول دوره بارداری متفاوت است و این باعث تغییرات بسیاری در بدن شما, از جمله به سینه های خود را.

 

شما ممکن است متوجه است که سینه های شما عبارتند از:

 

متورم

دردناک

حساس

سنگین

آرئول (منطقه اطراف نوک ) ممکن است تیره

درد یا ناراحتی می تواند در مراحل اولیه حاملگی مشکل باشد ، اما هنگامی که هورمون های شما شروع به حل و فصل کردن شما می توانید انتظار بیشتر از این علائم را به حل و فصل


وارشانه بارداری ,دوره ,علائم ,حاملگی ,ممکن , ,وجود دارد ,تغییرات ,دلیل برای ,علائم بارداری ,باردار هستید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانش و علم فرا دانشجو ایران نایلون rashajournal فروشگاه اینترنتی ایران مارکت | لذت خرید آسان theoppr ایرو دانلود | فراتر از یک وب بهترین سایت کتابخوانی دورهمی