گران قیمت ترین خودرو جهان در دستان ستاره یوونتوس، رونالدو

رونالدو ستاره یوونتوس گران ترین خودرو دنیا را از آن خود کرد. او که مجموعه بی نظیری از خودروهای گران قیمت را در پارکینگ خود جای داده است به تازگی گران ترین خودرو دنیا را به این لیست اضافه کرد. رسانه های اروپا به تازگی گزارش دادند که رونالدو، ستاره فوتبال جهان گران ترین ماشین جدید بوگاتی را اری کرده است. اخیرا رونالدو یکی از اتومبیل های خود را که رولز رویس Cullinan SUV با 164 میلیون دنبال کننده در  اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است و شایعه های منتشر شده نیز این محصول بوگاتی را  رد نمی کند. زیرا مدیر عامل شرکت بوگاتی اعلام کرده است که از این محصول یک نمونه اولیه طراحی شده است و تا دوسال آینده نمونه از ان ساخته نخواهد شد.

اخبارهای منتشر شده حاکی از آن است که کریستیانو رونالدو، بوگاتی لاویتور را که فقط یک نمونه از آن در جهان وجود دارد با قیمت 9 میلیون پوند معادل 162 میلیارد تومان اری کرده است. این ابر خودرو جدید بوگاتی گران تر از بوگاتی شیرون می باشد و قیمتی معادل قیمت 500 دستگاه خودرو تسلای مدل 3 دارد.
این خودرو مدرن و فوق لوکس جدید بوگاتی،  رونالدو را به یکی از رخداد های مهم خودرویی سال 2018 تبدیل کرده است. رونالدو با در آمد 26 میلیون پوند در سال بیش از 9 پوند صرف این خودرو فوق لوکس کرده است. بوگاتی لاویتور برای اولین بار سال 2019 در جشنواره موتور جنوا رونمایی شد. 

بوگاتی لاویتور جدیدترین خودرو رونالدو 

ماشین جدید بوگاتی


رونالدو از ابتدا تا کنون به دلیل عشق و علاقه زیادی که به خودروهای منحصر به فرد و فوق لاکچری داشته است به خودروباز بودن معروف بوده و همیشه پارکینگ او مملو از خودورهای گران قیمت و خاص بوده است. این بار نیز بوگاتی در مقابل ستاره بی چون و چرای فوتبال به زانو در آمده است. شرکت خودروساز فرانسوی بوگاتی به مناسبت صد و دهمین تولد خود از این خودرو رونمایی کرد و فقط یک دستگاه از بوگاتی لاویتور فرا استثنایی تولید کرده است که ستاره پرتغالی یوونتوس آن را اری کرد.

بوگاتی لاویتور مجهز به یک موتور پرقدرت 1500 اسب بخار بوده و دارای سرعت 420 کیلومتر بر ساعت می باشد. قرار بود که این خودرو بوگاتی توسط فردیناند پیک، رئیس گروه فولکس واگن اری شود. اما رونالدو، سوپر استار دنیای فوتبال باز مثل همیشه پیروز میدان شد. باید به این نکته اشاره کرد که صاحب این خودرو به دلیل نیاز به نهایی کردن برخی از جزئیات کوچک تا 2021 قادر به رانندگی با این  مدل از بوگاتی نخواهد بود. طراحی و ساخت ماشین جدید رونالدو الهام گرفته از محصول کلاسیک این شرکت به نام آتلانتیک است که با قیمت تعیین شده 18 میلیون دلار بعنوان گرانترین خودرو تاریخ معرفی شده است. 
این بازیکن تنها به فوتبال و شنا علاقه ندارد بلکه یکی از مهمترین تفریحات او خودروهای گران قیمت و لوکس است. رونالدو در گاراژ ماشین های خود برترین برندهای دنیا را نظیر مرسدس بنز، فراری، رولز رویس، استون مراتین، مک لارن جمع کرده  و با این محصول فوق لوکس کلکسیون خود را تکمیل کرده است.


خودرو جدید رونالدو با موتور توربوشارژر 80 طراحی شده و دارای 6 اگزوز است و سریع ترین خودرو دنیا محسوب می شود. بوگاتی اعلام کرده است که این خودرو در حال تکمیل شدن است و حدود دو سال برای توسعه این خودرو زمان نیاز می باشد و متعهد شده است که دیگر نمونه ای این خودرو نسازد.
ماشین جدید بوگاتی به رنگ مشکی براق است و به بروی شاسی بوگاتی ویرون ساخته شده است. رکورد گران قیمت ترین خودرو جهان قبل از این خودرو در دست رولز رویس سابتایل بود که بوگاتی توانست از چنگ  آن در آورد.

کریستیانو رونالدو بازیکن چند صد میلیاردی یوونتوس از سال 2007 تا 2015 آرام آرام به خودورهای لوکس رو آورد . در توانست در همین چند سال تعداد18 میلیون ماشین اری کند  که  قیمت کل این خودروها به 4 میلیون و 600 هزار دلار می رسد. اولین خودرو اری شده رونالدو یک دستگاه بی ام و m6  بود که با قیمت 102 هزار دلار آن را اری کرد.
یکی از بی نظیر ترین خودروهای این بازیکن مک لارن MP4 نام دارد. این خودرو 225 هزار قیمت داشته و شتاب صفر تا 100کیلومتر را در 2.9 ثانیه با بیشینه سرعت 333 کیلومتر طی می کند.

لیست خودروهای کریستیانو رونالدو

 

  • فراری GTB 599 – قیمت 310 هزار دلار – سال 2008
  • آستون مارتین DB9 – قیمت 200 هزار دلار – سال 2010
  • لامبورگینی اونتادور LP700-4 – قیمت 318 هزار دلار – سال 2012 
  • آئودی R8 – قیمت 150 هزار دلار – سال 2009
  •  فراری F430 – قیمت 300 هزار دلار – سال 2008
  • بنتلی GT Speed – قیمت 220 هزار دلار – سال 2009
  • بنتلی کانتیننتال GT – قیمت 195 هزار دلار – سال 2012
  • بی ام و M6 – قیمت 102 هزار دلار – سال 2007
  •  مرسدس بنز C کلاس کوپه اسپورت – قیمت 55 هزار دلار – سال 2007
  •  پورشه کاین – قیمت 70 هزار دلار – سال 2007
  • آئودی Q7 – قیمت 50 هزار دلار – سال 2008
  • پورشه 911 کاررا 2S کابریولت – قیمت 101 هزار دلار – سال 2009
  • آئودی RS6 – قیمت 80 هزار دلار – سال 2009
  • مازراتی گرن کابریو – قیمت 80 هزار دلار – سال 2009
  •  پورشه کاین توربو – قیمت 96 هزار دلار – سال 2007
  • مرسدس بنز C220 CDI – قیمت 40 هزار دلار – سال 2009
  • بوگاتی ویرون – قیمت 1.700 هزار دلار – سال 2012
  • رولز رویس فانتوم – قیمت 400 هزار دلار – سال 2012

 

اجاره خودرو 


شاید شما جزو یکی از طرفداران سرسخت این بازیکن پرتغالی هستید و علاقه زیادی به روش زندگی این بازیکن دارید. به احتمال زیاد شما دوست دارید که سوار خودرویی شوید که بازیکن مورد علاقه تان پشت فرمان آن رانندگی می کند. اما قیمت بالا این خودروها بین شما و خواستیتان فاصله می اندازد.
اما نگران نباشید زیرا صنعت نو ظهور اجاره خودرو شما را به این آرزویتان می رساند. اجاره ماشین از این شرکت ها با مجموعه بی نظیر از بهترین برندهای خودرو و باقیمتی کمتر از میزان خودرو یک انتخابی درست برای شما به ارمغان خواهد آورد. 
کافی است خودرو مورد نظر خود را با هزینه بسیار مقرون به صرفه از موسسه های اجاره ماشین تهران، خودرو رنت کنید تا یک شبی به یادماندنی را در خاطر خود نقش ببندید. سعادت رنت با سابقه ای درخشان در زمینه اجاره خودرو همواره در کنار شما عزیزان بوده است تا با ارائه بهترین خدمات یار همیشگی شما در سفرها و خاطرات شما باشد. برای اجاره ماشین با راننده و یا بدون راننده با مشاورین ما در تماس باشید.

 

مطالب مرتبط :

رونالدو و مسی و رقابت خودروهایشان


اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی قیمت ,خودرو ,هزار ,دلار ,بوگاتی ,رونالدو ,هزار دلار ,گران قیمت ,ترین خودرو ,بوگاتی لاویتور ,رولز رویس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پروژه-پایان نامه-تحقیق-مقاله-کاراموزی تجهیزات موتور خانه سایت سرگرمی و تفریحی پارلین دانلود کتاب نقد کتاب معرفی کتاب شهر فونت تخفیف ویژه فقط برای امروز همه چی موجوده معرفی کالا فروشگاهی