مشکلات اسنپ که ممکن است با آن روبه رو شوید

امروزه تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی به شدت بین مردم فراگیر شده اند و مردم برای سفر به هر نقطه ای چه دور و چه نزدیک در شهر اولین کاری که می کنند در این اپلیکیشن ها به دنبال ماشین می گردند. خوشبختانه امروزه استفاده از تاکسی‌های اینترنتی همچون اسنپ آنقدر میان شهروندان جا افتاده است که دیگر نیازی به معرفی خدمات آن نیست. اسنپ، به عنوان یکی از  مهمترین و پرطرفدارترین شرکت تاکسی اینترنتی هم اکنون در تهران فعالیت دارد، کاملا برای مردم شناخته شده است و روزانه هزاران سفر به واسطه آن انجام می‌گیرد.درست است که اسنپ و تپسی در ابتدای کار با راحتی و امنیت و مهم تر از همه قیمت های مناسب خود توانستند جایگاه بسیار خوبی در حمل و نقل شهری کسب کنند اما با گذشت زمان مسافران در استفاده از این شرکت ها با مشکلاتی رو به رو شدند.

در این مقاله می خواهیم برای شما از مسائلی که در جا به جایی با این استفاده از خدمات این شرکت برای شما ممکن است پیش بیاید و مشکلات اسنپ صحبت کنیم.

مسئولیت های اسنپ

هنگامی که شما برنامه اسنپ را در گوشی موبایل خود نصب می کنید باید یک سری اطلاعات وارد کنید و یک سری قوانین هم آورده شده است که در صورت توافق با آن ها ثبت نام شما موفقیت آمیز بوده و می توانید از خدمات این شرکت استفاده کنید.

از جمله مشکلات اسنپ این است که قوانین را طوری در ثبت نام آورده که کم تر کسی آن را بخواند و صرفا تیک موافقم آن را زده و مراحل ثبت نام را کامل کند.

از دیگر مشکلات اسنپ که در قوانین و شرایط اسنپ ذکر شده این است که شرکت اسنپ هیچ گونه مسئولیتی در قبال کارها و رفتار های راننده بر عهده نداشته و اگر موردی رخ داد باید از شخص شکایت کنید نه از شرکتی که راننده را برای شما فرستاده است.

مشکلات اسنپ

امنیت اسنپ

بار ها گزارشاتی از جمله آزار و اذیت مسافران خانم توسط رانندگان اسنپ و مشکلاتی از این قبیل گزارش شده است. به این دلیل که این شرکت ها در گزینش رانندگان خود سخت گیری چندانی ندارند و نمی توان امنیت مسافران را تضمن کرد.

قیمت اسنپ

مهم ترین مشکلات اسنپ با این که با قیمت های مناسبی کار خود را شروع کرد اما علاوه بر افزایش قیمت ناگهانی، در ساعات شلوغی یا در مسیر هایی که داخل طرح ترافیک قرار دارند و در روز های بارانی افزایش قیمت جهشی داشته و حتی ممکن است رانندگان در این شرایط درخواست شما را قبول نکنند.

اطلاعات شخصی شما

یکی دیگر از مشکلات اسنپ این است که رانندگان و مسافران به شماره شخصی یکدیگر دسترسی داشته و ممکن است این موضوع برای مسافران مخصوصا خانم ها مشکل ساز باشد

استفاده از نقشه در مسیر

از دیگر مشکلات اسنپ این که راننده ها موظف به استفاده از برنامه های مسیر یابی نیستند بلکه می توانند بدون نقشه به مسیر خود ادامه دهند که در این صورت مشکلات زیادی از جمله دیر رسیدن، گم شدن و گیر کردن در مسیر های شلوغ و یک طرفه پیش بیاید.

.

مشکلات اسنپ

رد درخواست ها

اسنپ در شرایط خود آورده است که رانندگان اسنپ مانند رانندگان آژانس در استخدام شرکت نیستند به همین دلیل این اختیار را دارند که سفر شما را به دلایل مختلف لغو کنند. این موضوع یکی از مشکلات اسنپ است که اگر بخواهید به موقع به جایی برسید یا برای رفتن به مکانی عجله داشته باشید برای شما دردسرساز خواهد بود.

پیشنهاد ما

پیشنهاد ما برای وقت هایی که می خواهید به یک قرار کاری یا جلسه ای بروید و می خواهید در شلوغی های شهر به موقع و راحت برسید یا می خواهید یک یا چند روز را به گشت در شهر اختصاص دهید، اجاره خودرو با راننده است.

شما می توانید برای موقعیت های خاص و غیر خاص از شرکت های اجاره خودرو اقدام به اجاره خودرو ارزان نموده و با خیال راحت از سفر خود مطمئن باشید و نگران هزینه آن هم نباشید و دیگر با مشکلات اسنپ درگیر نشوید.

این اطمینان ما از این است که شرکت های اجاره خودرو وقنی برای شرکت خود راننده استخدام می کنند قوانین سختی را برای انتخاب آن ها داشته و از آن ها مدارک کامل و سفته برای تضمین دریافت می کنند تا سفر امنی را برای مسافران خود به ارمغان بیاورند.

هم چنین اگر تعداد شما زیاد باشد می توانید با اجاره ون و برای تعداد بیشتر با اجاره اتوبوس به مقصد خود بروید.

 

 

 

مطالب مرتبط :

پنج دلیل برای اجاره ماشین در ایران

اتباع خارجی چگونه می‌توانند خودرو اجاره کنند؟


اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی اسنپ ,مشکلات ,شرکت ,اجاره ,مسافران ,رانندگان ,مشکلات اسنپ ,اجاره خودرو ,برای مسافران ,رانندگان اسنپ ,دیگر مشکلات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مدیا تی وی بصیرت سیاسی چراغ هدایت جهانگردی بلوک سبک پوکه ای,بلوک ماده سنگین,بلوک پوکه ای 3mu5ic وبلاگ زندگی دانلود فایل های کمیاب همه چی موجوده DD فروشگاه ویواکس