عوامل خشنود ساز روابط زوجین! دکتر ویلیام گلسر
هنگامی که نسخه اول کتاب ازدواج بدون شکست را در سال 1994 می نوشتم از اعضای موسسه خواستم هر کاری که به خشنودی ازدواجشان کمک کرده است را برایم بنویسند. یکی از پاسخ هایی که دریافت کردم، از جانب زوج خشنودی بود که بیش از 26 سال از ازدواج آنها می گذشت. حیفم آمد که در اینجا نیاورم.
ما بر اساس تجربه مان موارد زیر را توصیه می کنیم: ۱ـ حضور یکدیگر را چندین بار در روز جشن بگیرید: احوالپرسی های پر هیجان، مکالمات تلفن پرشور، دوستت دارم های مکرر، خواندن آواز در وصف یکدیگر.  ۲ـ همیشه با هم قرار بیرون بگذارید حتی در سالهای بچه داری و در دوره مشغله های کاری. ۳ـ از یکدیگر پشتیبانی کنید. به دنبال راههایی باشید تا از یکدیگر به لحاظ جسمی و روحی حمایت کنید. به عنوان مثال غذای مورد علاقه همسرتان را بپزید، به هنگام هوای نامساعد یکدیگر را با ماشین به محل کار برسانید، درباره کار با یکدیگر م کنید، هنگام تماشای تلویزیون با یکدیگر تماس جسمی داشته باشید.  ۴ـ جسارت گرفتن خواسته هایتان را داشته باشید و بگویید که چه می خواهید و آنچه را که به نظرتان نادرست می آید، به زبان بیاورید. ۵ـ بدون قید و شرط به یکدیگر محبت کنید. در مورد میزان محبتی که به هم ابراز می کنید، انتظار و چشمداشت جبران نداشته باشید. عشق و محبت باید آزادانه نثار شود. ۶ـ به همسرتان آزادی بدهید تا خودش باشد. تفاوت‌ها را بپذیرید. به مرزهای موجود بین خودتان احترام بگذارید. ۷ـ به یکدیگر به چشم بهترین دوست نگاه کنید. هر روز با یکدیگر همانند دو رفیق رفتار کنید.  ۸ـ بدانید که چگونه با یکدیگر بخندید، شوخ باشید و شادی کنید، بدون آنکه از شرمندگی ترس داشته باشید. مثلا به زبانی ساختگی حرف بزنید، زمزمه کنید و یکدیگر را به ساختن آواز تشویق کنید. ۹ـ رابطه جنسی را زنده نگه دارید و همیشه اعمالی توافقی و مورد قبول هر دو طرف را تجربه کنید. ۱۰. به همراه یکدیگر آرزوهایتان را ترسیم کنید و از آنها لذت ببرید. برای ما جالب بود که این زوج برای داشتن یک زندگی مشترک خشنود، تا چه حد فکر و تلاش کرده اند!!
پرتال جامع تفریحی و سرگرمی میکده یکدیگر ,داشته ,مورد ,کنید، ,داشته باشید ,روابط زوجین ,عوامل خشنود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

d کرمانج موزیک|دانلود آهنگ کرمانجی|اصغر باکردار|محسن میرزازاده طراحی و ساخت سایت حرفه ای طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا آموزش کافی شاپ آموزش سئو ضد دختر | anti girls رشته برق