دریافت فایل

 

 

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت آلودگی محیط زیست 35 اسلاید

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین و جامع ترین فایل پاورپوینت آلودگی محیط زیست است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل 35 اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از گاه سایت اری و دانلود نمایید.

تعريف محيط زيست :

محيط زيست عبارت است از محيطي شامل هوا ،آب ،خاك ،منابع طبيعي ،گياهان ،جانوران ،انسان و روابط متقابل بين آنها كه سازمان در آن فعاليت مي نمايد .

محیط زیست به همه محیط‌ هایی که در آن‌ها زندگی جریان دارد گفته می‌شود. مجموعه‌ای از عوامل فیزیکی خارجی و موجودات زنده که با هم در کنش هستند محیط زیست را تشکیل می‌دهند و بر رشد و نمو و رفتار موجودات تأثیر می‌گذارند.

محیط زیست طبیعی عبارت ترکیبی از دانشهای متفاوت در علم است از مجموعه عوامل زیستی و محیطی در غالب محیط زیست و غیر زیستی (فیزیکی، شیمیایی) که بر زندگی یک فرد یا گونه تأثیر می‌گذارند و از آن تأثیر می‌بینند. امروزه این تعریف غالباً به انسان و فعایت‌های او مرتبط می‌شود و می‌توان محیط زیست را مجموعه‌ای از عوامل طبیعی کرهٔ زمین، همچون هوا، آب، اتمسفر، صخره، گیاهان و غیره، که انسان را احاطه می‌کنند خلاصه کرد.

تعريف آلودگي :

آلودگي عبارت است از پخش يا آميختن مواد خارجي به آب ، هوا ، خاك به ميزاني كه كيفيت فيزيكي ، شيميايي و يا بيولوژيكي آن را به گونه اي تغيير دهد كه به حال  انسان ، ساير موجودات  و آثار و ابنيه مضر باشد . طبق اين تعريف آلودگي لزوما شامل خسارات فيزيكي نمي باشد . ايجاد وقفه در فعاليت هاي انساني خود آلودگي است . مثلا يك درياچه را كه نمي توان براي قايق سواري مورد استفاده قرار داد را آلوده مي خوانند .

منابع آلودگي :

الف : طبيعي : مثل فعاليت آتش فشان ها ، زلزله ، سيل

ب: مصنوعي : رشد جمعيت ، وسايل نقليه موتوري و صنايع و .


بلاگی برای یو فایل محیط ,زیست ,فایل ,آلودگي ,فعاليت ,عوامل ,محیط زیست ,جامع ترین ,پاورپوینت آلودگی ,آلودگی محیط ,فایل پاورپوینت ,فایل پاورپوینت آلودگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گل فروشی انلاین فلونایس طبرستان Valeriedmyq64 website دوربین مداربسته ، خرید دوربین مداربسته b-alon دوری ِ بین من و تو دوری ماهی و دریاست فلزیاب کاوش