اشتباهات پرستار سالمند

هر شخصی ممکن است در مواقعی در انجام وظایف خود دچار اشتباه و خطا شود. از قدیم گفته‌اند انسان جایز الخطا است و نمی‌توان انتظار داشت همه کارها بدون کوچک‌ترین نقصی انجام شود. اما بعضی خطاها و اشتباهات، بخصوص در کارهای حساس مثل پرستاری از سالمندان و بیماران، می‌تواند منجر به ایجاد لطمات و آسیب‌های جبران ناپذیر شود. بنابراین بسیار مهم است که نسبت به آنها حساسیت کافی به خرج داده و در صورت رخ دادن آنها عکس العمل مناسب داشته باشید. در این مقاله وب‌سایت سپید گستر می‌خواهیم درباره این اشتباهات و روش برخورد با آنها صحبت کنیم.

تاخیر در حضور

این مشکل ممکن است هرازگاهی رخ دهد. همه ما گاهی دیر به محل کار خود می‌رسیم. پرستار سالمند شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما دو نکته را در نظر بگیرید. اول اینکه تعداد موارد رخ داده باید بسیار کم بوده و پرستار این تاخیر را با شما در میان بگذارد. دوم اینکه با توجه به حساسیت کار پرستار، این تاخیرها باید به نسبت سایر مشاغل بسیار کمتر باشد.

توجه کنید که اگر این تاخیرها تبدیل به یک روال معمول شود؛ به زودی کنترل اوضاع از دست شما خارج خواهد شد؛ و پرستار به جای آنکه موجب آسودگی شما شود؛ موجب نگرانی و عصبی شدن شما خواهد شد.
بنابراین در این شرایط پیشنهاد می‌کنیم موضوع را به‌صورت جدی با پرستار و موسسه‌ای که از طریق آن اقدام به جذب پرستار کرده‌اید در میان بگذارید؛ و در صورت اثربخش نبودن این روش، به فکر شخص دیگری برای نگهداری از سالمند در منزل خود باشید.

بی‌نظمی در انجام مسئولیت‌ها

مسئولیت‌های تعیین شده برای پرستار سالمند ممکن است پیچیده نباشد؛ اما اجرای دقیق آن از حساسیت بسیاری برخوردار است. بنابراین اشتباهات پرستار در این موضوع تا حد زیادی بخشودنی نیست. وقت شناسی پرستار در انجام وظایفی مثل حمام کردن و سایر خدمات بهداشتی، مصرف داروها، صرف غذا و موارد مشابه بسیار مهم است.

این مسئله به‌خصوص اگر سالمند شما دچار بیماری خاصی باشد؛ اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. گاهی تنها با فراموش شدن یک وعده دارو، ممکن است اتفاقات ناخوشایندی برای فرد رخ دهد؛ که هزینه‌های مادی و معنوی آن قابل جبران نخواهد بود.

بنابراین در این زمینه نیز اشتباهات احتمالی پرستار را جدی بگیرید. این موضوع حتی از مورد مطرح شده ابتدایی، بسیار مهم‌تر است. چراکه خطرات بیشتری را متوجه زندگی سالمند می‌کند. بنابراین در این شرایط با جدیت و حساسیت بیشتری تصمیم بگیرید؛ و مطمئن شوید تنها با یکبار تذکر مشکل حل خواهد شد؛ و در غیر این صورت در اسرع وقت به تغییر پرستار مدنظر اهتمام ورزید.

بی‌حوصلگی و بداخلاقی

ممکن است این مسئله را یک اشتباه مشخص ندانید؛ اما این رفتار به تدریج موجب کاهش سطح کیفی زندگی سالمند شما می‌شود. در راس تمام ویژگی‌های خوب یک پرستار، خوش اخلاقی و صبور بودن است. پرستار سالمند شما بابت این مسئله و خدماتی که ارائه می‌کند دستمزد می‌گیرد؛ بنابراین باید با حوصله تمام و روی خوش به ارائه خدمات بپردازد.

بنابراین بهتر است در این زمینه هر چند وقت یکبار از سالمند خود و در خلوت اطلاعاتی کسب کنید؛ و مطمئن شوید که از این نظر مشکلی با پرستار ندارد. گاهی سالمندان در این مورد کم حرف هستند و همچنین به حقوق خود آگاه نیستند؛ بنابراین بهتر است تا جای ممکن این مسئله با حضورهای ناگهانی و هر از گاه و بررسی وضعیت ارتباطی آنها، بررسی کنید. در نهایت استخدام یک پرستار بی‌حوصله و بداخلاق، بدترین رویدادی است که ممکن است برای سالمند شما رخ دهد.

امیدواریم با مطالعه موارد مطرح شده، بتوانید در انتخاب و کنترل پرستار مدنظر موفقیت بیشتری داشته باشید. ما در سپید گستر این کار را برای شما ساده کرده‌ایم و با سنجش‌های دقیق استخدامی، نیروهایی را در اختیار شما می‌گذاریم که بهترین کارایی، مسئولیت پذیری و رفتار را داشته باشند.


خدمات پرستاری سپید گستر پرستار ,سالمند ,بنابراین ,ممکن ,اشتباهات ,مسئله ,سپید گستر ,پرستار سالمند ,پرستار مدنظر ,بنابراین بهتر ,مطمئن شوید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش فلزیاب Imager Mixer 20000 دیجیتال مارکتینگ و سئو تخفیف چیدمان داخلی همه چیز از همه جا کارت ویزیت - بنر - تراکت - طرح لایه باز فالوور اینستاگرام خاله زمزمه و بچه ولوله