تخته چوب هوشمند

 

 

 

Image result for ‫تخته چوب هوشمند‬‎
 

نمایشگاه کالاهای مصرفی دیجیتال یا CES از ۸ ژانویه آغاز به کار کرده‌است. در طول روز اول نمایشگاه، از دستاورد‌ها و نوآوری‌های بسیار زیادی رونمایی شد اما شاید یکی از جالب‌ترین آنها یک تخته چوب هوشمند باشد.

پنل چوبی هوشمند Mui یک نمایشگر هوشمند به همراه قابلیت فرمان‌برداری از فرمان‌های صوتی است. Mui یک استارتاپ تازه است که توسط شتاب‌دهنده‌ی مشهور KickStarterحمایت شده است و توانسته تاکنون مبلغی پیش از ۱۰۰ هزار دلار جمع‌آوری کند.

 

این پنل چوبی زمانی که خاموش است همانند یک تخته‌ی چوبی خوش‌تراش به نظر می‌رسد و زمانی که روشن است، LED های کوچکی سطح تخته چوب را روشن می‌کنند که باعث می‌شود اطلاعات نمایش داده شود. از آنجایی که LEDها در زیر سطح نازک چوب پنهان شده‌اند، در زمانی که پنل خاموش است، همانند یک تخته چوب دیده می‌شود.

 

 

 اطلاعات

 این پنل به شما اطلاعاتی نظیر دمای اتاق، دمای هوای بیرون، اخبار و … را نمایش می‌دهد. علاوه بر اینها، پنل چوبی Mui می‌توان فرمان‌های صوتی را دریافت کرده و مثلا به پخش موزیک یا … بپردازد.

طراحی آرام‌بخش

 

“طراحی آرام‌بخش” عنوانی است که خود Mui به پنل چوبی هوشمند خود داده است. این پنل در دو رنگ تیره و روشن قابل است و سطح بیرونی آن نیز حساس به لمس می‌باشد. این تخته چوب مجهز به بلوتوث و وای‌فای داخلی است تا قابلیت اتصال به اینترنت و سایر لوازم هوشمند خانه را داشته باشد. این پنل هنوز با تمامی وسایل و سیستم‌های هوشمند خانه‌ها سازگارنیست اما با برخی از برند‌های این بازار مانند Nest، Google، Pilips Hue و … می‌تواند کار کند.

 تمام


niketablighat.ir هوشمند ,تخته ,چوبی ,روشن ,زمانی ,فرمان‌های صوتی ,چوبی هوشمند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فایل های کمیاب دانلود تحقیق موسسه موفقیت و اسودگی ذهن فروشگاه معرفی اجناس ارزان فرانیوز