Image result for ‫افزایش لایک instagram‬‎

 

استفاده از اکانت فیس بوک و اینستاگرام:

 یکی از راهکارهای افزایش لایک اینستاگرام، اتصال اکانت فیسبوک و اینستاگرام است. چرا که اصولا 3 درصد از افرادی که شما را در فیسبوک دنبال می‌کنند در اینستاگرام نیز شما را دنبال خواهند کرد.

-استفاده از عکس‌های ترکیبی برای افزایش لایک اینستاگرام: مطالعات نسان داده‌اند که عکس‌های ترکیبی با اقبال بیشتری در اینستاگرام روبرو هستند. برای ترکیب عکس‌ها می‌توانید از برنامه‌هایی مانند Diptic استفاده کنید و چند عکس را در یک فریم قرار دهید. اینکار به عکس‌های شما جذابیت بیشتری داده و لایک بیشتری می‌گیرید.

-زمان مناسب پست گذاشتن:

 شنبه‌ها ساعت 5 تا 6 بعد از ظهر، تعداد بیشتری از کاربران آنلاین هستند. همچنین روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه بین ساعت‌های ۳ تا ۴ بعد از ظهر، نیز زمان مناسبی برای پست گذاشتن است.

-افزایش فالوور اینستاگرام = افزایش لایک اینستاگرام:

 برای افزایش لایک اینستاگرام، فالوورهای خود را افزایش دهید. استفاده از عکس‌های با کیفیت، عکس‌های چالشی و داشتن پروفایل کامل، از نکاتی است که باعث می‌شود فالوورهای بیشتری به دست آورید. البته فالوور ایرانی و استفاده از ربات-های افزایش فالوور نیز راهکار مناسبی برای افزایش فالوور اینستاگرام به شکل مقطعی است.

کامنت بگذارید

 اگر به دنبال افزایش لایک اینستاگرام هستید باید به طور فعال با دیگران رابطه داشته و برای عکس‌ها و ویدئوهای دیگران کامنت بگذارید. با نظر گذاشتن، کاربران دیگر بیشتر ترغیب می‌شوند که به سراغ شما بیایند.

صاحبان حساب‌هایی با تعداد فالوور بسیار اغلب از 4 ترفند اساسی بارها و بارها استفاده کرده‌اند. این ترفندها عبارتند از:

 

1-پست گذاشتن به صورت پیوسته و مداوم.
2-استفاده از تصاویر با کیفیت به عنوان دومین ترفند اینستاگرام.
3-نوشتن زیرنویس‌های شخصی به عنوان سومین ترفند اینستاگرامی.
4-آگاهی از بازار هدف و مشارکت با آنها و بازاریابی در اینستاگرام.


niketablighat.ir اینستاگرام ,افزایش ,استفاده ,لایک ,فالوور ,عکس‌های ,افزایش لایک ,افزایش فالوور ,لایک اینستاگرام ,فالوور اینستاگرام ,کامنت بگذارید ,افزایش فال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Yoldaş and Aslim سایت آموزش هنرهای دستی بانوان دوربین مداربسته - دیدبان فراز آکو آسیا فن شرح پریشانی fddf All you need دانلود فایل تحقیق مقاله نرم افزار کتاب برنامه