فن کویل جهانی قابل برگشت

 

پیشرانه هوا یک واحد فن کویل جدید، و واقعا برگشت پذیر را راه اندازی کرده است. این طراحی مزایای زیادی دارد، مهمترین مزیت آن برای پیمانکار است که اکنون می تواند از فن کویل ها همان ابتدا میتوانند تخمین درستی جهت انجام کار داشته باشند.

 

این امر در اکثر پروژه‌ها صدق می‌کند که فن کویل ها تا اواخر فرآیند طراحی نهایی نشده  و بسیاری از تولید کنندگان نمی‌توانند بدون این اطلاعات فرآیند تولید را آغاز کنند. با این شرایط واقعا قابل‌بازگشت می‌تواند بدون صبر نمودن تا پایان پروژه براحتی پذیرفته شود و فرآیند تولید آغاز شود . این امر به ویژه در برنامه‌هایی با سرعت سریع که در آن تا قبل از اینکه تحویل داده شود ، نهایی نشده است ، مفید است. پیشرفته هوا می تواند تولید را شروع کرده و حتی یک فن کویل بدون handings به پایان برساند. تغییر دادن این واحد فقط چند دقیقه در کارخانه طول می‌کشد و می‌تواند توسط پیمان‌کار یا متخصصین انجام شود.

 

یک کویل جهانی به این معنی است که می توان آن را به راحتی بین 180 درجه جابجا کرد.

 

جعبه کنترل نیزبرای ایجاد یک صادرات جایگزین به همراه طرح‌های بیشتر و توسعه و پیشرفت بیشتردر خط لوله Advanced Air در تلاش است تا تمام تغییرات دستکاری را در کمتر از پنج دقیقه کامل کند. در یکی دیگر از مزایای این است که در اندازه مشخصی از فن کویل، تمام واحدها یک بار کاهش زمان تولید، پردازش سفارش و کنترل پروژه است.

 

همچنین این امر باعث می‌شود که طراحی‌های فویل های تکمیل ‌شده بسیار مقرون ‌به ‌صرفه و ساده ‌تر باشد ، مزیتی که ممکن است توزیع کنندگان و سهام داران بالقوه را مورد توجه قرار دهد.


تهویه رویا نوین ایرانیان کویل ,تولید ,فرآیند ,برگشت ,جهانی ,کویل جهانی ,فرآیند تولید ,جهانی قابل ,قابل برگشت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جراحی فوق تخصص پلاستیک Jalebdarham فروشگاه سایت بلاگ بیست تو بهترین خرید رو از ما داشته باش اجناس فوق العاده مه آسا تی تی بول انرژی مثبت خرید سی دی آموزشی