به گزارش مشرق، در پی برخورد دستگاه قضا با برخی سایت‌های خودرو و جلوگیری از قیمت‌سازی در فضای مجازی و همچنین با مطرح شدن بحث بازگشت قیمت‌گذاری خودرو به شورای رقابت، روند کاهشی قیمت خودرو در بازار همچنان ادامه دارد. در این میان، افرادی که خودرو را با قصد سرمایه‌گذاری و به قیمت بالا اری کرده بودند حالا با مشکل در بازار روبرو هستند. در حال حاضر قیمت‌های خودرو در بازار روندی نزولی دارد و با این حال ار چندان در بازار وجود ندارد و مردم منتظر کاهش دوباره قیمت‌ها هستند.

بررسی بازار خودرو نشان می دهد قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در اواسط اردیبهشت ماه به ۱۱۰ میلیون تومان رسیده بود حالا در بازار با قیمت ۹۴ میلیون تومان عرضه می شود.

 

قیمت پژو ۴۰۵ نیز در بازار به ۹۳ میلیون تومان رسیده بود که حالا تا ۸۲ میلیون تومان پایین آمده است. در مورد سمند LX نیز باید به قیمت ۹۸ میلیون تومانی این خودرو در اواسط اردیبهشت ماه اشاره کنیم که در حال حاضر با قیمت ۸۵ میلیون تومان در بازار و می‌شود. قیمت پژو پارس نیز قبلاً تا ۱۱۲ میلیون تومان بالا رفته بود که حالا به ۱۰۲ میلیون تومان کاهش یافته است.

در مورد قیمت ۲۰۷ دنده‌ای نیز باید گفت که این خودرو در اواسط اردیبهشت ماه با قیمت ۱۵۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شد ولی حالا قیمت آن به ۱۳۶ میلیون تومان رسیده است. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز قبلاً به بیش از ۲۰۰ میلیون تومان رسیده بود ولی هم اکنون در بازار ۱۷۳ میلیون تومان عرضه می‌شود.

قیمت دنا معمولی نیز در بازار تا ۱۳۲ میلیون تومان افزایش یافته بود ولی حالا با قیمت ۱۲۱ میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود. دنا پلاس نیز این روزها با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. در حالی که قیمت این خودرو نیز حدود یک ماه پیش در بازار ۱۸۰ میلیون تومان بود.


رسانه اطلاعات قیمت خودرو قیمت ,میلیون ,تومان ,بازار ,خودرو ,حالا ,میلیون تومان ,تومان رسیده ,اواسط اردیبهشت ,بازار عرضه ,عرضه می‌شود ,میلیون تومان رسیده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پویان فلزیاب فرست گیم | قالب رزبلاگ حرفه ای بازگردانی پیج های هک شده اینستاگرام هدست واقعیت مجازی لونه ماساژ و فیزیوتوراپی محمد(ص)