بهترین رستوران های قشم : خورد و خوراک یکی از مسائل مهم در سفر است. رستوران های قشم نیز کیفیت غذایی بسیار خوبی داشته و به غذاهای تند و خاصش معروف است. بیشتر غذاها در قشم پر ادویه هستند. اگر میخواهید بهترین غذاهای دیایی مثل میگو، ه ها و ماهی از دریا را خورده باشید، بهترین رستوران های قشم این غذاها را برای شما به راحتی و با قیمیت مناسب سرو میکنند. اکنون برای شما چند تا از بهترین رستوران های قشم را معرفی میکنیم :

رستوران قلعه یکی از بهترین رستوران های قشم

بهترین در کیفیت و تنوع منوی غذایی، رستوران قلعه قشم است. انواع و اقسام غذاهای دریایی را در این رستوران میتوانید پیدا کنید. در محوطه بیرون از رستورانقلعه قشم  هم میز و صندلی چیده شده و شما میتوانید از در فضای باز غذای مورد علاقه تان را میل کنید. بهترین و معروف ترین غذاهای آن خوراک ه، خوراک ماهی مرکب، خوراک صدف و میگو میباشد. حداقل قیمت نیز از بیست تا سی هزار تومان است.

آدرس رستوران قلعه  ضلع جنوبی قلعه پرتقالی‌ها

رستوران قلعه یکی از بهترین رستوران های قشم

رستوران خاله یکی از بهترین رستوران های قشم

رستوران خاله قشم که کل جزیره آن را به فلافل ها و سمبوسه های حرفه ایش میشناسند غذاهای خانگی و سالم به شما میدهد. البته به جز سمبوسه و فلافل های تند، ه و ماهی مرکب یا عنکاس را بسیار خوشمزه و لذیذ برای شما سرو میکند

آدرس رستوران خاله قشم ضلع جنوبی قلعه پرتقالی‌ها

رستوران خاله یکی از بهترین رستوران های قشم

رستوران نعیم یکی از بهترین رستوران های قشم

رستوران نعیم قشم بهترین میگوهای پفکی در کل جزیره را سرو میکند. این رستوران سلف سرویس چندان غذاهای دریایی زیادی نداشته و فقط میگو و ماهی شیر، ماهی کبابی و قلیه ماهی موجود بوده و بسیار خوشمزه هستند. به جز غذاهای دریایی مرغ ها، کباب ها و استیک را هم سرو میکند و قیمتی کمی بالا دارد.

آدرس رستوران نعیم قشم میدان امامقلی خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف، پلاک ۹۸۵

رستوران نعیم یکی از بهترین رستوران های قشم

 رستوران الوند یکی از بهترین رستوران های قشم

اگر در هتل دیپلمات اقامت دارید حتما یک وعده غذایی را در رستوران الوند قشم بگذرانید بیشتر توریست ها تور قشم وعده های غذایی خود را از این رستوران تهیه میکنند. بهترین و لذیذترین غذاهای رستوران الوند قلیه ماهی و بشقاب ه بوده و سلف سرویس است.

رستوران الوند قشم بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدا (نبش خیابان الهیه)

 رستوران الوند یکی از بهترین رستوران های قشم

 کباب بز و شاورما یکی از بهترین رستوران های قشم

و اما یکی از پر طرفدارترین رستوران، جگرکی کباب بز و شاورمای قشم است که بهترین و با کیفیت ترین کباب ها و جگرها را سیخ میکند.  

آدرس کباب بز و شاورما قشم میدان شهدا، روبه روی مرکز سام و زال

 کباب بز و شاورما یکی از بهترین رستوران های قشم

 منبع : لست تورز


توریاب رستوران ,غذاهای ,ماهی ,قلعه ,کباب ,الوند ,بهترین رستوران ,رستوران خاله ,رستوران الوند ,آدرس رستوران ,رستوران قلعه ,قلعه پرتقالی‌ها رستوران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سلامت اباذر آبادگر عاشق فروشگاه سبزمیهن شرکت فرآیند گستر کهن abirPubli صدای ما ٫ صائب تبریزی دانلود سرا دنیای علم و سرگرمی