طرز تهیه رولت گوشت

رولت گوشت، طرز تهیه رولت گوشت خوشمزه و مجلسی مرحله به مرحله, آموزش درست کردن رولت گوشت تصویری, rolet gosht دستور پخت رولت گوشت خوشمزه و مجلسی مرحله به مرحله

رولت گوشت از جمله غذاهای خوشمزه و مجلسی است که می توان آن را در انواع مختلف درست کرد. از جمله: رولت گوشت، رولت مرغ و رولت قارچ .

رولت گوشت با سس مخصوص یک غذای فرنگی، شیک و البته بسیار پرطرفدار است که می توانید با این آموزش به راحتی در منزل آن را درست کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه رولت گوشت آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی ,وب سایت بارونک، مواد لازم و طرز تهیه رولت گوشت را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این رولت گوشت خوشمزه را درست کنید.

مواد لازم رولت گوشت
گوشت چرخ کرده 300 گرم
پیاز 1 عدد
شیر یک چهارم پیمانه
تخم مرغ 1 عدد
پودر سوخاری به میزان لازم
آرد سفید 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به میزان لازم
ادویه به میزان لازم
 
مواد لازم سس رولت گوشت
پیاز 1 عدد
گوجه فرنگی 1 عدد
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذا خوری
روغن به میزان لازم
نمک، فلفل و ادویه به میزان لازم
مراحل تهیه و پخت رولت گوشت

1. برای شروع پخت، ابتدا پیاز را رنده می کنیم و آب پیاز را می گیریم. سپس در یک کاسه بزرگ پیاز رنده شده و گوشت چرخ کرده را می ریزیم. بعد ادویه، نمک، فلفل، آرد، شیر و تخم مرغ را هم اضافه می کنیم و مواد را خوب ورز می دهیم تا همه مواد یک دست شود.

2. حالا یک کیسه فریزر را روی سطح صاف باز می کنیم و مواد را روی کیسه فریزر پهن می کنیم تا مستطیل شکل شود. برای مواد میانی رولت می توانید از تخم مرغ آبپز استفاده کنید.

3. برای این کار تخم مرغ آبپز شده را خرد می کنیم و روی گوشت پهن شده می ریزیم. سعی کنید کناره ها خالی بماند تا مواد از کناره ها نریزد.

4. بعد از ریختن مواد میانی، حالا برای رول کردن، ابتدا گوشت را از کیسه فریزر جدا می کنیم، سپس به آرامی گوشت را به کمک کیسه فریزر تا آخر رول می کنیم. کناره های رولت را با دست صاف می کنیم تا موقع سرخ کردن باز نشود.

5. رولت آماده شده را نیم ساعت در یخچال می گذاریم تا استراحت کند. بعد از نیم ساعت آن را از یخچال در می آوریم و در آرد سوخاری می غلتانیم، به طوری که کامل آرد به همه جای رولت بچسبد.

6. سپس در یک تابه مقداری روغن می ریزیم و صبر می کنیم تا داغ شود. بعد به آرامی رولت را با نایلون فریزر بلند می کنیم و داخل تابه می گذاریم. سعی کنید حتما با نایلون بلند کنید تا رولت باز نشود.

7. حالا رولت را با حرارت کم سرخ می کنیم، تا جایی که رنگ گوشت تغییر کند و گوشت سفت و منسجم شود. رولت را بر می گردانیم تا همه جای آن به خوبی سرخ شود.

8. برای درست کردن سس برای رولت گوشت، یک عدد پیاز را نگینی خرد کرده و سرخ می کنیم و یک عدد گوجه فرنگی رنده شده هم می ریزیم و تفت می دهیم. بعد یک قاشق رب گوجه هم می ریزیم وقتی کامل سرخ شد، مقداری آب می ریزیم و صبر می کنیم سس به جوش بیاید.( آب به اندازه ای که نصف رولت در آن قرار بگیرد).

9. وقتی به جوش آمد رولت را داخل سس می گذاریم تا با حرارت ملایم بپزد. هر طرف رولت را 20 دقیقه در سس قرار می دهیم تا خوب هر دو طرف آن در سس بپزد. درب تابه را نمی گذاریم تا بخار نکند.

10. در انتها وقتی رولت ما به خوبی پخته شد، رولت را در ظرف مناسب می کشیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این رولت خوشمزه لذت ببرید.

نکات پخت رولت گوشت

برای مواد میانی رولت گوشت بجای تخم مرغ آبپز می توانید با توجه به ذائقه خود هویج پخته شده یا مخلوط گردو و کشمش یا زرشک هم استفاده کنید.


سایت جالب و شگفت انگیر رولت ,گوشت ,کنیم ,مواد ,لازم ,پیاز ,رولت گوشت ,میزان لازم ,تهیه رولت ,کیسه فریزر ,مواد لازم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گنجیشکه کلاس آزاد اطلاع رسانی بردخون r845 سردار دلها فنر سازی آسیا تولیدکننده انواع فنر rpmsport فروشگاه اخبار روز جهان همسریابی، ازدواج، زندگی مشترک، اس ام اس ازدواج