پس از دو مقاله استخراج ارزهاي ديجيتال و افزايش درآمد با استخر مناسب لازم ديديم به موضوع خريد ماينر، تشخيص سلامت كالا، قيمت واقعي دستگاه و مطالب پيرامون آن بپردازيم. در ادامه با هشكده همراه باشيد.

با داغ شدن بازار استخراج تعداد ندگان ماينر هم در داخل كشور به شدت افزايش يافته است، از ندگان جزئي گرفته تا عمده ان! طوري كه حتي در بسياري از سايت‌ها و شبكه ‌هاي اجتماعي هم مي‌توانيد ندگان ماينر را پيدا كنيد. بعضي از ندگان سفارش قبول مي‌كنند، بعضي فقط غير حضوري دارند (احتمال كلاهبرداري در اين موارد بيشتر است) و برخي ديگر ضمانت‌نامه شركت سازنده را به شما مي‌دهند و …. اما يكي از مشكلات اصلي خريداران ماينر اين است كه قيمت يك دستگاه خاص در بين ندگان مختلف متفاوت است. گاه اين اختلاف قيمت خيلي زياد و شك‌برانگيز مي‌شود و سوالات زيادي را براي خريداران به وجود مي‌آورد. در اين مقاله سعي كرده‌ايم تا حد زيادي به اين سوالات پاسخ دهيم.

كدام ارز ديجيتال را مي‌خواهيد استخراج كنيد؟

براي خريد ماينر، در گام نخست شما بايد تصميم بگيريد كه چه نوع ارز ديجيتالي را مي‌خواهيد استخراج كنيد؟ همان‌طور كه در مقاله استخراج ارزهاي ديجيتال به آن اشاره كرديم، براي استخراج هر ارز ديجيتال، دستگاه خاصي طراحي شده است. اگر شما تصميم داريد بيت كوين استخراج كنيد، دستگاه‌هاي اسيك (Asic)، بهترين انتخاب هستند. ولي اگر تصميم به استخراج اتريوم داريد، بايد از ريگ‌هاي ماينينگ (كارت گرافيك) استفاده كنيد، مزيت ريگ ماينينگ در اين است كه با آن مي‌توانيد ارزهاي ديجيتال مختلفي را استخراج كنيد.


هشکده به عنوان کانونی برای نشر دانش،مهارت آموزی و فرهنگ سازی در حوزه بلاکچین تشکیل شده است. استخراج ,ندگان ,ماينر ,تصميم ,ارزهاي ,دستگاه ,استخراج كنيد؟ ,مي‌خواهيد استخراج ,ندگان ماينر ,خريد ماينر، ,مقاله استخراج ارزهاي ,مي‌خ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وب سایت کانون خانواده مطهر گیگ فایل آشپزباشی shop sofnewT