ورق سیاه ST37

ورق سیاه ST37 از دسته فولاد های مورد استفاده برای مصارف ساختمان سازی به حساب می آید. ورق های سیاه ST37 به دلیل درصد کربن پایین ، استحکام بالایی داشته و در صنعت و ساختمان سازی کاربرد گسترده ای دارد. همچنین به دلیل میزان پایین کربن در آن خاصیت جوش پذیری در این نوع ورق بسیار بالاست. از این ورق برای ساخت مقاطع فولادی مثل تیرآهن، نبشی، میلگرد، ورق، پروفیل و ناودانی مناسب می باشد.ورق سیاه ST37 یکی از ورق های فولادی کم کربن است که به طور گسترده در صنعت های مختلف خصوصا در ساخت شاسی و بدنه ی اتومبیل ها ،عمران و مهندسی صنایع استفاده می شود و ﺳﺨﺘﻲ و ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻛﻤﻲ در مقابل ﺳﺎﻳﺶ دارد. ترکیب شیمیایی این درجه از فولاد، شامل کربن، به میزانی بین ۱۷/۰ تا ۲/۰(%wt.) می باشد که به دلیل کم بودن میزان آن ،قابلیت جوشکاری مناسبی دارد.ورق فولادی st37 با عناوین ورق سیاه st37 و معمولا کد دقیق st37-2 آن نیز در ایران شناخته می شود.

جوش پذیری ورق st37

همین مقدار کربن کم باعث می شود که جوش پذیری ورق بالا برود و برای مواردی که نیاز به جوشکاری باشد ،استفاده از ورق st37 در اولویت قرار می گیرد.

کاربرد ورق ST37

تمامی مقاطع فولادی پر کاربرد و رایج مانند انواع میلگرد ، تیرآهن ، قوطی پروفیل ، نبشی و ناودانی و انواع ورق های ساده و فرم شده بر پایه آلیاژ St37 بنا شده اند.موارد استفاده برای پلیت و صفحه ستون ساختمان , پانچ ورق و صفحات مشبک , کارخانه های تولید پروفیل , بدنه خودرو , لوازم خانگی مانند یخچال و ماشین لباسشویی و غیره , قطعات و خم کاری و برشکاری , ساخت دستگاه های صنعتی و برای ساختمان سازی

ابعاد ورق st37

ورق های سیاه یا کربن استیل st37 در ابعاد شیت 1*2متر , شیت 1/25*2/50 متر , شیت 1/5*3 متر , شیت 1*6 متر,شیت 1/25*6 متر,شیت 1/5*6 متر,شیت2 *12 متر,رول عرض 100 سانت,رول عرض125 سانت,رول عرض150 سانت در بازار ورق سیاه موجود است.

ST37-2

ورق ST37-2 یکی از اصلی ترین فولاد های کربن پایه بوده و فولادِی غیر آلیاژی می باشد که تحت استاندارد DIN آلمان بوده و در ساخت کشتی،پل و … کاربرد دارد. از ویژگی های مکانیکی ST37-2 می توان به قدرت عمل بالای mpa۲۳۵ و استحکام کششی mpa ۳۶۰-۵۱۰ اشاره کرد که اساسا در پرچین، پیچ و تاب و جوشکاری استفاده می شوند.

ST37-3

St37-3 یکی از اصلی ترین فولادهای کربنی است که میزان کربن آن کمتر از ۳۸% است . اما میزان کربن آن کمتر از ۲۵% محتوای کربن رایج است، به همین دلیل فولاد کم کربن نیز نامیده می شود. اگرچه در مقایسه با فولاد کربنی کیفیت بالا،این فولاد به واسطه ی محتوای کربنی خود،در رنج عملکرد، فسفر سولفور و محتوای عنصر باقیمانده محدود نمیشود.

قیمت ورق ST37

مجموعه ی آهن نوین هم اکنون این افتخار را دارد که انواع ورق سیاه ST37 تولیدی شرکت های معتبر محصولات فولادسازی کشور را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان و اران ورق آهن در سراسر ایران قرار دهد. شما اران و مصرف کنندگان می توانید جهت تهیه ی ورق سیاه ST37 فولاد مبارکه یا ورق ST37 اکسین خوزستان و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با کانالهای ارتباطی ما تماس حاصل بفرمایید. به علت نوسانات قیمت گرفتن تأیید قیمت ورق ST37 الزامی می باشد.جهت مشاوره و دریافت آخرین قیمت با شماره 33133-031 تماس بگیرید .

معرفی ورق ST37


آهن نوین st37 ,سیاه ,کربن ,فولاد ,ساخت ,قیمت ,سیاه st37 ,ساختمان سازی ,مصرف کنندگان ,میزان کربن ,مقاطع فولادی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

98 فیلم لوازم یدکی و قطعات ولوو B12 volovo رزرو هتل اجاره ویلا و سوئیت اوج یادگیری کنکور آسان است ثبت لحظه ها اجتماعی انجام پروژه های ژنتیک -انجام پروژه های pso -انجام پروژه های روستای فریز نگین شرق- feriz