تابه‌‌حال دقت کرده‌اید چراغ هود آشپزخانه، چه کاربرد بالایی دارد؟ ما در زمان‌هایی که علاوه بر نور موجود در آشپزخانه، به نور متمرکز و پر شدتی نیاز داشته باشیم، سراغ نور هود خواهیم رفت و آن را روشن می‌کنیم. بسیار پیش‌ می‌آید که برای فعالیت‌های خارج از محدوده‌ی غذا، مثل پاک کردن حبوبات، بررسی ادویه‌ها و . باز هم این چراغ را روشن کرده و از آن استفاده می‌کنیم. حالا تصور کنید، کابینت‌های دیواری ما، مجهز به نوردهی شوند و بتوانند محدوده‌ی مربوط به میز و روی کابینت‌های زمینی را روشن کنند. مسلماً، پدیده‌ی زیبا و پرکاربردی است. ممکن است برای انتخاب چراغ زیرکابینتی دچار سردرگمی شوید. ما در این مقاله ابتدا مهتابی زیرکابینتی را بررسی خواهیم کرد و سپس به مزایای استفاده از زیرکابینتی ال ای دی خواهیم پرداخت.

چراغ زیر کابینتی

چراغ زیرکابینتی

مهتابی زیرکابینتی، انواع مختلفی دارد. هر چراغ براساس نوع خود، ممکن است برای زیرکابینت، مناسب باشد یا نه. در اصل نور چراغ زیرکابینت باید طوری باشد که در عین ملایمت و طبیعی بودن، روشنایی کافی داشته باشد. در خیلی از انواع چراغ‌ها، این دو ویژگی در روبروی هم قرار دارند. یعنی یا شدت نور به حدی بالاست که چشم را اذیت کرده و واقعاً دکوراسیون آشپزخانه را خراب می‌کند. یا مانند برخی دیگر از چراغ‌ها، به دلیل نور مناسبی که دارند، چشم‌نوازند ولی، روشنایی کافی ایده‌آل ما را هم فراهم نمی‌کنند. چاره کار چیست؟ .

برای مطالعه ادامه مقاله و انواع مهتابی زیر کابینتی کلیک کنید


آرتا الکتریک چراغ ,زیرکابینتی ,انواع ,مهتابی ,روشن ,خواهیم ,روشنایی کافی ,چراغ زیرکابینتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مشاوره حقوقی ثبت شرکت - ثبت شرکت خاص - ثبت فوری شرکت تراختور چت | تورک چت | چت | تراکتور چت آرامش و سبک زندگی آشپزباشی دانلود شرکت تابلو برق سازی نورآسا مجنون یار