وقتی اسم ” کسب درآمد از اینترنت ” به میان می آید بسیاری از ایده های رایج و شناخته شده به ذهن خطور می کند؛ ایده هایی که بسیاری از آنها به درآمد قطعی منجر نخواهد شد و یا درآمدزایی آن، پروسه ای زمان‌بر و دشوار خواهد بود. یکی از روشهایی که در سطح دنیا و توسط بسیاری از کاربران اینترنت اجرا شده و درآمد بسیار بالایی را بدون داشتن سایت و بدون نیاز به صرف روزانه چندین ساعت در روز نصیب کاربران کرده است استفاده از روش های متنوع و جهانی کسب درآمد از اشتراک ویدئو بوده که در این مقاله، دو روش آن را برای کسب درآمد از آپارات و در نیز کسب درآمد از سایت جعبه بیان خواهم کرد.

یوتیوب، به عنوان بزرگترین کانال اشتراک ویدیو در جهان توسط بسیاری از کاربران به ابزاری برای کسب درآمد تبدیل شده است؛ به طوری گزارشهای متعددی از درآمدهای میلیون دلاری افراد از این سایت به گوش می رسد ( برای مشاهده لیست ۱۰ کاربری که سالانه بیش از ۱ میلیون دلار از یوتیوب درآمد دارند اینجا را کلیک کنید).

با توجه به اینکه در ایران، سایت آپارات جایگزین یوتیوب است می توان روش مذکور را به راحتی در این سایت اجرا کرد. پس با من همراه باشید تا ضمن آشنایی با این روش، شرایط موفقیت در کسب درآمد از آپارات را برای شما بیان کنم.

کسب درآمد با ویدئو

ایده اول) در یوتیوب، کاربرانی که تخصص و مهارت خاصی دارند از این ویژگی خود کلیپهای جذاب و همه پسند تهیه کرده و در یوتیوب به اشتراک می گذارند. هر چه تعداد کلیپهای کاربر بیشتر بوده و هر کلیپ توسط افراد بیشتری دیده شود احتمال موفقیت فرد بیشتر خواهد بود.

به این مثال توجه کنید :

شما به عنوان یک خانمی که به آرایشگری مسلط هستید کلیپهای آموزش آرایشگری و خودآرایی را به بهترین نحو تولید می کنید.از ۳۰ کلیپ منتشر شده توسط شما، به طور میانگین هر کلیپ ۵ هزار بار دیده شده و این رقم روز به روز در حال افزایش است ( به دلیل آشنایی سایر کاربران با کلیپها و همچنین اعتباری که شما به مرور زمان در آموزش آرایش کسب کرده اید ).

در این حالت، من به عنوان مدیر تبلیغات یک کمپانی تولیدکننده/وارد کننده لوازم آرایشی به جای اینکه چند ده میلیون تومان برای نمایش بنر محصولاتم در آپارات هزینه کنم ( به خوبی می دانیم تمام بازدیدکننده های آپارات، مشتری لوازم آرایشی نیستند ) با پرداخت رقمی بسیار کمتر، اسپانسر کلیپهای شما شده و محصولاتمان را در اختیار شما قرار می دهم تا در آموزش خود از آنها استفاده کنید.

بدین ترتیب، با رقمی کمتر، برای همیشه در کلیپهای شما از محصولات آرایشی ما نام برده خواهد شد و جالب آنکه این نوع تبلیغ، بسیار موثرتر از روشهای رایج مثل تبلیغات بنری و … می باشد.

حال تصور کنید هر هفته فقط ۳ کلیپ آموزشی منتشر کنید و برای هر کدام، مبلغ ناچیز ۲ میلیون تومان دریافت کنید.در این صورت در پایان ماه ۲۴ میلیون تومان با صرف وقت بسیار کم به دست خواهید آورد! ( البته این رقم با توجه به تعداد کلیپهای شما و همچنین مبلغی که دریافت می کنید می تواند به صورت تصاعدی چند برابر شود ).

منبع : alefban


رومه ها درآمد ,کلیپهای ,سایت ,میلیون ,بسیاری ,کاربران ,میلیون تومان ,لوازم آرایشی ,تعداد کلیپهای ,توسط بسیاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فایل موسسه مردم نهاد پویندگان شهر ایده آل فلزیاب ایلام 09102191330 خشکبار ایران سنگ شکن فکی ، سنگ شکن مخروطی و سنگ شکن کوبیت بیتوته وب فیلم و آهنگ جدید,مطالب جنجالی شعبانی فرهنگی-آموزشی دلنوشته های یکی