پرینتر اچ پی MFP M29w

تکنولوژی چاپ: لیزری چاپ: سیاه و سفید قابلیت: چاپ، کپی، اسکن سرعت چاپ سیاه و سفید: 19 برگ در دقیقه رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی پرینتر لیزری اچ پی MFP M29w

پرینتر HP LaserJet Enterprise MFP M29w که توانایی چاپ، کپی و اسکن را به صورت بی سیم دارد از محصولات شرکت اچ پی HP است.

شما می توانید با این پرینتر به راحتی از طریق تلفن همراه خود و از طریق Google Cloud Print 2.0، Wi-Fi Direct، HP Smart App و Air Print عملیات چاپ را انجام دهید.

معرفی و بررسی پرینتر لیزری اچ پی MFP M29w

اگر بخواهیم بیشتر به معرفی و بررسی پرینتر سه کاره اچ پی MFP M29w بپردازیم باید بگوییم که این پرینتر دارای سرعت چاپ 19 برگ در دقیقه می باشد.

علاوه بر همه این موارد پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP M29w با ابعاد 347*426*360 میلی متر و وزن 6.9 کیلوگرم به راحتی در دفتر کار شما جای می گیرد.

قابلیت ها و کارآیی های پرینتر سه کاره اچ پی MFP M29w

پرینتر لیزری مدل اچ پی HP MFP M29w برای افرادی که نیاز به عملکرد چند منظوره قابل اعتماد و با کیفیت در یک دستگاه دسکتاپ جمع و جور و آسان برای استفاده دارند، طراحی شده است.

پرینتر سه کاره اچ پی MFP M29w به راحتی فایل ها را به طور مستقیم به PDF تبدیل کرده و بر روی ایمیل با برنامه های تجاری پیش فرض بارگذاری می کند.

قابلیت ها و کارآیی های پرینتر سه کاره اچ پی MFP M29w

شما می توانید به راحتی با پرینتر لیزری سه کاره HP MFP M29wهر دو طرف کارت های شناسایی را بر روی یک طرف کاغذ کپی کنید.

با تکنولوژی خاموش و روشن خودکار این پرینتر لیزریهر زمان که دستور چاپ را صادر کنید پرینتر روشن شده و در صورتی که از آن استفاده نکنید به صورت خودکار خاموش می شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری سیاه و سفید HP MFP M29w

توجه داشته باشید که برای پرینت گرفتن فقط از کارتریج های اصلی پرینتر لیزری اچ پی Hp استفاده کنید، کارتریح های غیر از HP ممکن است قابل استفاده نباشند یا به دستگاه شما آسیب جدید وارد کنند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری سیاه و سفید HP MFP M29w

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری سیاه و سفید HP MFP M29w شامل مدل HP48A، Toner Cartridge CF248A می باشد. کارکرد کارتریج این محصول 1000 صفحه می باشد.

برای کارتریج های اصل اچ پی و دیگر برندها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP M29w

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP M29w که تنها به 7.9 ثانیه برای اولین چاپ نیاز دارد، رزولوشن 600*600 dpi ارائه می دهد.

پرینتر سیاه و سفید اچ پی MFP M29w دارای توان کار ماهیانه 8000 صفحه می باشد و حجم چاپ توصیه شده ماهیانه 100 تا 1000 صفحه است.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP M29w

در پایان باید گفت که قیمت و پرینتر لیزری سه کاره HP M29w با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان عاملیت نمایندگی پرینترهای اچ پی HP  شناخته شده است که برای دریافت قیمت پرینتر لیزری یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP M29w


ایده برتر پارسیان پرینتر ,لیزری ,m29w ,کاره ,سیاه ,کارتریج ,پرینتر لیزری ,ایده برتر ,لیزری سیاه ,1000 صفحه ,برتر پارسیان ,مصرفی پرینتر لیزری ,مواد مصرفی پرینتر ,m29w پری? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فنیکا طراحی سیاه قلم خرید و فروش فلزیاب مورگان7000در تهران 09100061386 Home Of English ارزانی ایران ماندگار دانلود رایگان درآمد اینترنتی