برخی از اتومبیل‌هایی که کرایه داده می‌شوند، برای مسافرت‌های با مسافت نامحدود در نظر گرفته شده‌اند، اما همیشه این طور نیست. هنوز هم نمونه‌هایی از محدودیت‌های جغرافیایی جهت اجاره خودرو برای سفر وجود دارند، و همچنین شرکت‌های اجاره دهنده‌ای در زمینه خودرو هستند که چنانچه فرد اجاره کننده با خودرو اجاره‌ای مسافت بیشتر از آن چه در قرارداد آورده شده را طی نماید، مبلغی اضافه دریافت می‌کنند. در اکثر موارد حتی، چنانچه فردی که اتومبیل را اجاره نموده است، مسافت بیش از حدی را رانندگی نماید، باید هزینه مسافت طی شده بیشتر از حد معمول را پرداخت کند.

در حالی که ممکن است هنگام مراجعه به شرکت اجاره دهنده خودرو برای اجاره ماشین طی نمودن یک مسافت نامحدود با آن اتومبیل را در ذهن خود داشته باشید، گزینه محدود نمودن مسافت برای این نوع اتومبیل‌ها یک مفهوم نسبتاً جدید و نوآورانه است. بعضی از شرکت‌های کرایه دهنده خودرو، روش محدود نمودن طی مسافت با خودرو اجاره‌ای را در دهه 1970 پذیرفتند، اما این روش تا دو دهه بعد به طور وسیعی گسترش نیافت.

حتی امروز، شما ممکن است هنگام اجاره خودرو با تعدادی از شرکت‌های اجاره دهنده اتومبیل مواجه شوید که ضوابطی مانند میزان محدود مسافت برای رانندگی با خودرو اجاره‌ای و هزینه اضافی برای هر مایل رانندگی بیش از حد مجاز با آن اتومبیل را همانند شرایط منظور شده در اجاره خودرو برای مدت طولانی، تعیین نموده باشند.

طی مسافت نامحدود با خودرو اجاره‌ای

 

اتومبیل‌های کرایه با طی نمودن مسافت محدود

یک نمونه رایج از خودرو اجاره‌ای با طی نمودن مسافت محدود، یک پیشنهاد ویژه در مورد تعیین مسافت جهت طی نمودن به وسیله اتومبیل کرایه‌ای است که میزان این مسافت در تعطیلات آخر هفته افزایش می‌یابد و شما می‌توانید مسافت بیشتری را در هر روز با خودرو طی کنید. همچنین، بعضی از شرکت‌های کرایه دهنده اتومبیل، نرخ‌هایی را برای استفاده از اتومبیل با طی نمودن مسافت نامحدود ارائه می‌نمایند.

بنابراین، شما حق انتخاب برای اجاره یک خودرو اجاره‌ای را دارید که بر اساس میزان مسافت، هزینه کرایه آن افزایش می‌یابد، اما میزان مسافتی که توسط آن طی می‌شود، محدود است و یا می‌توانید از اتومبیل‌های کرایه با طی نمودن مسافت نامحدود و دارای یک نرخ معین تخفیف استفاده نمایید.

تنها در زمانی نرخ‌های افزایشی ویژه برای اتومبیل‌های کرایه‌ای اعمال نمی‌گردد که محدودیت مسافت طی شده نقش عمده‌ای را در کرایه دادن اتومبیل بازی می‌کند. باید توجه داشت که محدودیت مسافت طی شده در خارج از شهر، در فرودگاههای دور افتاده و یا وسایل نقلیه لوکس و یا گران قیمت اعمال می‌گردد. مقدار این محدودیت مسافت طی شده برای خودرو اجاره‌ای می‌تواند بسیار محدود گردد، به طوری که شما فقط بتوانید در شهر از خودرو استفاده کنید.

افراد در درصد اندکی از شرکت‌های خودرو اجاره‌ای در ابتدا باید مبلغی را برای کرایه نمودن اتومبیل بپردازند، و سپس هزینه را بر اساس هر مایل مسافت طی شده می‌پردازند. هنگامی که از وبسایت تشریفات سورنا سیر تصمیم به اجاره ماشین گرفتید، قبل از این که اتومبیل مورد نظر خود را رزرو نمایید، از میزان محدودیت مسافتی که برای آن اتومبیل در نظر گرفته شده است مطلع شوید. اگر میزان مسافتی که برای اتومبیل در نظر گرفته شده است، با نیاز شما هماهنگ نبود، قبل از این که قرارداد را امضاء کنید، مقدار مسافتی که تصمیم دارید طی کنید را به شرکت اجاره خودرو اعلام کنید تا در قرارداد ذکر شود و با این کار شما مجبور نیستید در انتهای قرارداد مبلغی را برای مسافت طی شده اضافه پرداخت کنید.

 

اجاره اتومبیل‌هایی که میزان مسافت در نظر گرفته شده برای آنها صفر است

خوشبختانه اتومبیل‌هایی که میزان مسافت در نظر گرفته شده برای آنها صفر است، بسیار کمیاب و یا بسیار نادر هستند. موارد دیگر، مانند فرودگاه‌های با فاصله دور در کشور، نیز جایی هستند که در آنها تنها یک شرکت خودروی اجاره‌ای وجود دارد و نگهداری وسایل نقلیه در آنجا نسبت به مکانهای دیگر بسیار مشکل‌تراست.

 

محدودیت‌های مسافت مختلف در شرکت‌های یکسان دارای اتومبیل‌های اجاره‌ای

گاهی اوقات می‌توان متوجه شد که تفاوت‌هایی در محدودیت مسافت در نظر گرفته شده برای اتومبیل‌های موجود در شرکت‌های مشابه مرتبط با کرایه اتومبیل در مورد وسایل نقلیه لوکس و نامتعارف وجود دارد. این شرایط به این صورت هستند که در صورت اجاره خودروهای معمولی شما می‌توانید مسافت بیشتری را طی کنید، در حالی که اگر یک خودروی لوکس اجاره کنید مسافتی که در قرارداد ذکر می‌شود می‌تواند بسیار کمتر از خودروهای معمولی باشد و شما برای طی کردن مسافت‌های زیادتر باید مبلغی بیشتر پرداخت کنید.


اجاره خودرو - تشریفات سورنا سیر مسافت ,خودرو ,اجاره ,اتومبیل ,نمودن ,کرایه ,خودرو اجاره‌ای ,نمودن مسافت ,مسافت نامحدود ,محدودیت مسافت ,اجاره خودرو ,نمودن مسافت نامحدود ,می‌تو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پی پال دانلودستان عصرچت ❤️ دانلود کلیپ جدید tarazmarket فروشگاه ام آر کالا و خدمات دَر مِهْ