با توجه به طولانی بودن روزهای ماه رمضان و امکان افت فشار و قند خون ، قرار دادن مواد مغذی  در سبد غذایی طی این دوره بسیار حیاتی خواهد بود. لذا با این مقاله از اسپرت اسکولار همراه باشید تا بایدها و نبایدهای وعده غذایی در ماه رمضان را در اختیارتان قرار دهد. اگر از لاغری بیش از حدتان خسته شده اید و قصد چاق شدن دارید، حتما این مطلب را بخوانیدبا این ۱۱ ورزش به سرعت چاق شوید!

پروتئین های مرموز

مواد پروتئینی با ساختار ویژه خود به آرامی هضم شده و احساس سیری دراز مدت دربدن  فرد ایجاد می کنند. آزمایشاتی که با کالری برابر انجام شده نشان دهنده این است که پروتئین انرژی پایدار تری دارد و در ماه رمضان ، بسیار به روزه دار برای حفظ انرژی کمک می رساند. برای دریافت رژیم غذایی سالم و موثر کلیک کنید.

علاوه بر این موارد، پروتئین ها با کنترل و بالا نگه داشتن میزان قند خون فرد روزه دار باعث به تعادل رسیدن سطح خون در طول روز می شوند.

این روند، تحمل گرسنگی را راحت‌تر کرده و تغییرات خلق‌وخو و همچنین خستگی فکری را کاهش می‌دهد و تمرکز حافظه را نیز بهبود می‌دهد.

 

برای خواندن ادامه مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://www.sportscholars.ir/goodbye-to-the-weaknesses-of-ramadan/


اسپرت اسکولار رمضان ,پروتئین ,غذایی ,اسپرت اسکولار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Gta-11 فروش دستگاه شهربازی سنترال فایل آکادمی مهراز دانلود رایگان فیلم و موسیقی زندگی با مسیح نانوسافت اخرین اخبار تخصصی مالیاتی ایران کار وب مهد کودک شکوفه های امید