آموزش گام به گام کاشت ناخن، جزء بهترين مجموعه هاي آموزشي در زمينه کاشت و طراحي ناخن با انواع روش ها مي باشد. يکي از مهم ترين مسائل در حفظ ظاهر بانوان" >بانوان، داشتن ناخن هايي خوش فرم و زيبا است. مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن با توضيح جزء به جزء مراحل کاشت و بيان نکات مربوطه به شما در يادگيري و انجام کاشت ناخن به صورت مستقل، کمک فراواني مي نمايد. پس اگر هيچ گونه اطلاعي در اين زمينه نداريد، اين مجموعه مي تواند شما را در يادگيري انجام صحيح کاشت ناخن ياري دهد.

 

آموزش گام به گام کاشت ناخن 1?

آموزش گام به گام کاشت ناخن

اين مجموعه به آموزش نحوه آماده سازي ناخن قبل از کاشت به طور کامل و با ذکر جزئيات پرداخته است. بايد افزود شما با مشاهده مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، روش صحيح انجام مانيکور و پديکور ناخن و هم چنين طريقه صحيح سوهان کشي را آموزش خواهيد ديد.

آموزش گام به گام کاشت ناخن - آموزش گام به گام کاشت ناخن

کاشت ناخن به دو روش پودري و با ژل انجام مي گردد که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، هر دوي اين روش ها به صورت کامل توضيح داده شده است. در اين مجموعه نحوه اکستنشن ناخن هاي کوتاه با تيپ و فرمر در کاشت پودري و با ژل در کاشت ژلي به صورت گام به گام آموزش داده مي شود. 

آموزش گام به گام کاشت ناخن - آموزش گام به گام کاشت ناخن

يکي ديگر از مباحثي که مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن به آن پرداخته، چگونگي انجام ژليش ناخن طبيعي با استفاده از بيس ژل و لاک ژل مي باشد. ژليش يا همان لاک موقت براي افرادي که داراي ناخن هايي خوش فرم هستند، مناسب بوده که نيازي به انجام مراحل کاشت بر روي ناخن نبوده و استحکام ناخن ها را افزايش مي دهد. اگر ناخن هاي خوش فرم ولي شکننده اي داريد، مي توانيد بدون انجام کاشت و با استفاده از کاور ناخن هايتان هم، به زيبايي و استحکام هر چه بيشتر آنان بيفزاييد که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن نحوه کاور ناخن طبيعي بدون نياز به تيپ و فرمر آموزش داده شده است. لازم به ذکر است که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، چندين طراحي زيبا براي ناخن ها به صورت مرحله به مرحله توضيح داده شده که تنوع اين طرح ها موجب افزايش خلاقيت و توانايي شما در انجام هر گونه طرح دلخواه خود و يا مشتريانتان خواهد شد.


118فایل ناخن ,کاشت ,آموزش ,انجام ,صورت ,مجموعه آموزش گام ,کاشت ناخن ,کاشت ناخن، ,آموزش داده ,ناخن طبيعي ,کاور ناخن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده فومینو سایت فایل سرچ