آموزش تردستي يکي از بهترين فعاليت هايي است که مي توان از آن براي سرگرم کردن خود و دوستان استفاده کرد. البته بايد براي يک آموزش تردستي خوب علاوه بر داشتن يک استاد خوب، تمرين و پشتکار را نيز مدنظر قرار داد. آموزش تردستي شايد دشوار به نظر برسد اما پس از توضيحات کسي که آموزش تردستي را به شما مي گويد، خواهيد ديد که آموزش تردستي تنها محدود به خطاها و حقه هاي بصري و ابزارهاي خاص شعبده بازي است. مجموعه ي آموزش تردستي را Evan Era ميزباني کرده است و پس از اجراي تردستي در ابتداي هر فيلم، آموزش تردستي هاي مختلفي را به صورت تصويري و با توضيحات کامل ارائه مي کند.

 

آموزش تردستي?

 

آموزش تردستي - آموزش تردستي

آموزش تردستي يا همان شعبده بازي يا چشم بندي يک فن و هنر است که در آن با اثر گذاشتن بر ذهن يا حواس انسان ها، کارهايي که به نظر غيرممکن هستند اجرا مي شوند. از مهم ترين نمونه هاي شعبده بازي که در جهان رايج بوده است مي توان به دونيم کردن انساني که در يک جعبه خوابيده است اشاره کرد که هنوز هم در سراسر جهان طرفداران زيادي دارد و شعبده بازان بسياري آن را اجرا مي کنند. آموزش تردستياز گذشته مورد توجه افراد علاقه مند به اين رشته بوده است، مخصوصا نوجوانان بيش از سايرين آموزش تردستي را دوست دارند.

آموزش تردستي - آموزش تردستي

آموزش تردستي موجب افزايش قدرت تفکر و خلاقيت به علاوه ي افزايش سرعت هماهنگي دست و اعضا با مغز و اعصاب مي شود زيرا بسياري از تمرينات مربوط بهآموزش تردستي نياز به حرکات سريع و دقيق دست و بدن دارند. آموزش تردستيعلاوه بر موارد فوق مي تواند سرگرمي" >سرگرمي مفيد و سالمي براي تمام اقشار جامعه باشد و در صورتي که به صورت حرفه اي دنبال شود، شخص قادر خواهد بود کهآموزش تردستي را به عنوان يک شغل در زندگي داشته باشد. آموزش تردستي در سطوح بالا مي تواند علاوه بر تضمين آينده ي شخص، شهرت زيادي براي فرد به ارمغان مي آورد که خواسته ي بسياري از جوانان است. شعبده بازان زيادي در مراسم مختلف مانند جشن هاي تولد و عروسي دعوت مي شوند و از اين راه هم زندگي خود را تامين مي کنند و هم موجب شادي مردم مي شوند.


118فایل آموزش ,تردستي ,بسياري ,زيادي ,شوند ,علاوه ,آموزش تردستي ,تردستي آموزش ,شعبده بازان ,آموزش تردستي آموزش ,تردستي آموزش تردستي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی هنر وهواشناسی نقد فیلم روستای لاطران دل نوشته