شاید برای خیلی از افراد مقدور نباشد که کار نماشویی ساختمان را در هر فصل به اجرا در آورند اما برای اینکه نمای ساختمان دچار آلودگی و جرم نشود چه باید کرد؟ می توان بعد از نماشویی ساختمان، نما را رزین اندود کرد تا نمای ساختمان برای مدت طولانی حدود ۱ الی ۲ سالاحتیاج به نماشویی نداشته باشد و زیبایی اولیه خود را نگه دارد و سیاهی، جرم به سطح نما آسیبی وارد نکند. رزین در دو نوع طبیعی و مصنوعی در طبیعت یافت می شود که نوع طبیعی آن از شیره درخت کاج می باشد که دارای بوی تندی است و بسیار چسبنده است. انواع رزین که در خدمات نماشویی ساختمان نیز به کار می رود شامل: رزین اپوکسی،رزین پلی استر،رزین فنولیک،رزین وینیل استر و هستند که در خدمات ساختمانی، صنعت و زیور آلات کاربرد های فراوانی دارند. رزین از جمله مواد و عناصر شیمیایی است که برای استفاده از آن به خصوص در امر نماشویی ساختمان باید بسیار دقیق عمل کرد تا خدایی ناکرده به افرادی که وظیفه رزین اندود کردن نمای ساختمان را دارند آسیب های فیزیکی نرسد. برای به کار بردن رزین بعد از نماشویی ساختمان استفاده از دستکش های مخصوص، کلاه ایمنی، ماسک هایی که دارای فیلتر هوا هستند  بسیار ضروری است. رزین بعد از نماشویی ساختمان  برای نماهای بتنی،سنگی،آجری و سیمانی به کار می رود و برای بقیه نما ها مانند شیشه یا کاپوزیت مناسب نمی باشد و حتی ممکن است باعث خوردگی و آسیب به سطح آن ها شود. عایق بندی توسط رزین می تواند نما ساختمان شمارا تا چند سال به صورت کامل محافظت کند و مانع از نفوذ سیاهی و آلودگی به سطح نمای ساختمان شما شود.اما هزینه های عایق بندی به چه صورت است؟ باید قبل از اینکه کار عایق بندی را شروع کنید از قیمت های رزین اطلاع داشه باشید، قیمت های این ماده پر کاربرد در صنعت کمی بالاس و همینطور به تیم متخصصی احتیاج است که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد پس باید بدانید کمی هزینه های شما نیز بالا می رود اما مزایای این کار این است که تا مدت حداقل ۳ الی ۴ سال احتیاج به نماشویی ساختمان ندارید.

 

هزینه رزین اندود کردن بعد از نماشویی ساختمان

رزین اندود کردن برای ساختمان به صورت متری محاسبه می شود و به صورت تقریبی متری ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان می تواند اندازه گیری شود، هزینه های نماشویی ساختمان با رزین اندود کردن نما به وسیله نما متفاوت است به صورت جداگانه محاسبه می شود مثلا زمانی که رزین توسط کارفرما اری شود فقط هزینه های اندود کردن نما توسط کارشناسان نماشویی ساختمان محاسبه می شود،برای اینکه  بیشتر راجع به نماشویی ساختمان بدانید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و تمام سؤالات خود را به صورت کاملا رایگان بپرسید تا کاملا با نماشویی و نحوه اجرای آن آشنا شوید در ضمن کارشناسان ما در کارویس درست ترین روش را برای بهتر کردن نمای ساختمان شما معرفی خواهند کرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

رزین کاری بعد از نماشویی ساختمان


کارویس ساختمان ,نماشویی ,رزین ,صورت ,اندود ,هزینه ,نماشویی ساختمان ,رزین اندود ,اندود کردن ,نمای ساختمان ,عایق بندی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای وب بهترین سایت شاد موزیک غرور دبیرخانه و ستاد یادواره شهدای اتصاری كلهرسلام زندگی جاوید نگاه به زیبایی کارکده بیت کوین