با شنیدن نام آتن اولین تصویری که در ذهن همه‌ی ما نقش می‌بندد، تصویری از فلاسفه و اسطوره‌ها باستانی و تاریخی است. اما مهد الهه‌ها و افسانه‌ها بودن تنها دلیل بلیط هواپیما آتن نیست، جریان آب‌های شفاف و خوش رنگ مدیترانه زیر آفتاب طلائی با خانه‌ها و بناهای زیبا و دیدنی را هم به دلایل تهیه بلیط هواپیما و سفر به آتن اضافه کنید. امروزه آتن چیزی فراتر از یادبود گذشته‌ی درخشان است، یک شهر مدرن و زنده با جزیره‌‌‌های دنج و آرام که شما را با  بلیط هواپیما از سایت سفرمی safarme.com به بازدید از خود دعوت می‌کند. معروف‌ترین جاذبه آتن که نیاز به معرفی چندانی ندارد یعنی آکروپولیس، در واقع مجموعه‌ای از برج‌ها، تندیس‌ها، نیایشگاه و محوطه‌ی تئاتر است که حتی در گذشته‌های دور به عنوان دژ دفاعی نیز از آن استفاده شده است. یکی از دیدنی‌ترین بناهای این مجموعه، معبد پارتنون بزرگترین معبد دوران باستان است که قدمت آن به ۴۴۷ تا ۳۳۸ پیش از میلاد برمی‌گردد. بعد از بلیط هواپیما آتن و رسیدن به مقصد خود حتما سری به موزه‌ی ملی باستان شناسی یونان بزنید. این موزه مجموعه‌ای ارزشمند از تمدن یونان دوران پیش از تاریخ تا دوران کلاسیک را به نمایش می‌گذارد. معبد زئوس که آرامگاه پادشاه خدایان، زئوس بوده است، در زمان سلامت خود بسیار باشکوه تر از معبد پارتنون بوده است اما امروزه از 100 ستون مرمری آن فقط 15 ستون باقی مانده است.

 

دیگر مکان‌های گردشگری آتن که در صورت تهیه بلیط هواپیما آتن در لیست بازدید خود باید قرار دهید عبارتند از: موزه‌ی بیزانس، کلیسای Panaghia Kapnikaréa، استادیوم پاناتینایکو و استادیوم المپیک، آگورا بقایای بازاری باستانی و کلیسای حوارین مقدس تنها بنای سالم باقی مانده در این میدان، میدان سینتاگما مرکز شهر آتن و غیره. از نظر آب و هوا بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما آتن بهار و پاییز است. در تابستان نه تنها هوا به شدت گرم می‌شود بلکه جمعیت زیادی در این زمان به این شهر روانه می‌شوند. در زمان بلیط هواپیما به فکر مکان اقامت خود در آتن هم باشید. بهتر است بلیط هواپیما و هتل/هاستل خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید.


بلیط هواپیما بلیط ,هواپیما ,زمان ,معبد ,دوران ,بلیط هواپیما , بلیط ,باقی مانده ,تهیه بلیط ,معبد پارتنون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارزان کده گل افشان فیلم استارت هادی اقبال مشاوره نانوایی | تنور سنتی | تنور گلی قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس قرارگاه 59 زهیر بن قین گردشگری