پرده نمایش گرندویو u-work

نوع پرده: قابل حمل رومیزی ابعاد: 60 اینچ، 1219*9140 میلیمتر رنگ: کیس مشکی و پرده سفید

معرفی پرده نمایش پرتابل گرندویو u-work

پرده نمایش گردندویو سری U-Work یک راه حل کامل به عنوان پرده نمایش رومیزی در کاربری های آموزشی و تجاری محسوب می شوند. از طراحی حرفه ای برخوردار بوده به طوری که این پرده نمایش ویدئو پروژکتور بسیار سبک وزن بوده و به راحتی قابل حمل می باشد.

از دیگر مزیت های استفاده از پرده نمایش پرتابل رومیزی گرندویو U-Work، عدم نیاز به نصب است و تنها در کسری از ثانیه می توان محتوای دلخواه را بر روی آن نمایش داد.

معرفی پرده نمایش پرتابل گرندویو u-work

دارای زایه دید 160 درجه می باشد و برای پخش محتوای ویدئو پروژکتورهای LED pico و همچنین گوشی های موبایل با قابلیت پروژکتور مناسب می باشد.

پرده نمایش قابل حمل گرندویو سری U-Work بهترین انتخاب برای پرزنتیشن های متحرک و موقتی با حداقل فضای مورد نیاز است.

با معرفی پرده نمایش پرتابل گرندویو  u-work دیگر نگرانی برای افرادی که نیاز به یک پرده نمایش سبک رومیزی دارند وجود نخواهد داشت.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش رومیزی Grandview u-work

پرده نمایش ویدئو پروژکتور مدل Grandview u-work در سایز 40 اینچ تنها 1.3 کیلوگرم وزن دارد که به همراه کیف این محصول به راحتی توسط کاربر جابه جا می شود و می تواند جایگزین مناسبی برای استفاده از مانیتور و لپ تاپ در جلسات شود.

مکانیسم قفل خودکار در پرده نمایش قابل حمل رومیزی گرندویو U-Work مانع از ایجاد چروک بر روی پارچه پرده می شود و یک پرده نمایش محکم و صاف را در اختیار قرار می دهد.

مکانیسم تک قفلی باعث می شود که هنگام باز کردن پایه ها، قفل پرده به طور خودکار باز شود و همچنین مکانیسم بازگردانی آهسته بکار رفته در این پرده مانع پرتاب شدن و آسیب در موقع جمع و بسته شدن می شود.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش رومیزی Grandview u-work

جنس پارچه در پرده نمایش رومیزی پرتابل گرندویو Grandview u-work از جنس فایبرگلاس و به رنگ سفید مات است و بازوی خود-ایستا کمک می کند تا در ارتفاع دلخواه نصب شود.

پارچه پرده از چهار لایه مختلف تشکیل شده است که شامل یک صفحه موج دار فایبرگلاس برای توقف الکتریسته ساکن است و به کاهش حذف نور کمک می کند. این پرده دارای مقاومت در برابر آتش، آب و قارچ ها می باشد و به راحتی تمیز می شود.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش رومیزی Grandview u-work، سطح بیرونی پرده است که دارای ویژگی میکرودات ساخته شده از تکنولوژی PVC است و باعث کاهش بازتاب تصاویر ویدئوپروژکتور می شود.

پرده نمایش ویدئو پروژکتور گرندویو سری u-work در نسبت اندازه 4:3 طراحی شده است که در اندازه های 25 تا 60 اینچی موجود می باشد.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش رومیزی Grandview u-work

پرده نمایش رومیزی پرتابل گرندویو Grandview u-work

پرده نمایش رومیزی پرتابل گرندویو Grandview u-work یک تجربه فراموش نشدنی از پرزنتیشن ها در مقایسه با صفحات نمایش در لپ تاپ و تبلت ارائه می دهد و کمک می کند که مشتریان رضایت بیشتری از جلسات تجاری مهم داشته باشند.

 شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور و همچنین پرده نمایش ویدئو پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با واحد این شرکت به شماره 73027 تماس بگیرید.

پرده نمایش رومیزی پرتابل گرندویو Grandview u-work


ایده برتر پارسیان پرده ,نمایش ,work ,گرندویو ,رومیزی ,grandview ,پرده نمایش ,نمایش رومیزی ,ویدئو پروژکتور ,نمایش ویدئو ,گرندویو grandview ,پرده نمایش رومیزی ,پرده نمایش ویدئ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آشپزی دانلود آهنگ جدید • دانــــلود آهنـــگ • جدید ترین اس ام اس های روز قیمت انلاین سکه دقیق ترین نرخ سکه بورس آموز آشپزی ایران و جهان کسب درآمد اینترنتی انشا مطالب ناب علوم زمین و توسعه