آیا منظور دوربین مدار بسته با برند هایک ویژن و یا داهوا را دارید و اطلاعات کافی در ارتباط با این برندها را ندارید؟ این نوشتار به شما کمک خواهد کرد لغایت تصمیم خود را در ارتباط با این دو محصول بگیرید.داهوا یا هایک ویژن ؟ کدام بهتر است ؟ شما در حال سنجش دو برند مطرح جهانی در حوزه حفاظتی امنیتی نظارتی هستید و نمی نا به روشنی یک برند را نقض کرد.مثلا بگوییم داهوا به هیچ وجه کارایی ندارد یا هایک ویژن ارزش نداشته باشد.

تفاوت و مقایسه دوربین مدار بسته هایک ویژن و داهوا

مقایسه بین داهوا و هایک ویژن دقیقا مانند سنجش دو خودروی مطرح و جهانی بنز و بی ام دبلیو می باشد.هر دو برند فرآوری یک مملکت می باشند ولی سلیقه های افراد متفاوت است و بعضی ها بنز را برگزیدن می کنند و بعضی دیگر بی ام دبلیو.در رابطه با دوربین مدار بسته هم این جستار وجود دارد که یکسری از کسان به پیگیری برند هایک ویژن هستند و شماری سایر معتقدند که داهوا بخرند بهتر است.و همه ی این ها بستگی به سلیقه ی افراد دارد. هر دو برند(هایک ویژن و داهوا)بطور چیره دست پیشه خویش را از سنه ۲۰۰۱ نخست کردند و الی به الان یک رقابت زیاد نزدیکی با هم داشته اند.به طوری که هر زمان که یک برند دست به نوآوری و بروز شدن می زند بی درنگ برند دیگری ، تکنولوژی مثل و یا بهتر و برتر تولید می کند.و به همین علت هست که این دو برند در بازار دوربین مداربسته شناخت بهتری نسبت به دیگر محصولات دارند.

در بحث نیزسهم دوربین مدار بسته هایک ویژن از بازارهای جهانی ،دو برابر از دوربین مدار بسته داهوا بیشتر است و این فرمایش یک نقطه قوت زیاد بزرگ برای هایک ویژن می باشد.محصولات هایک ویژن حائز کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب هستند و به همین دلیل نکویی در بازارهای جهانی داشته اند.به همین منظور داهوا نیز بیش از پیش به اندیشه بازارهای جهانی افتاده است و سعی در افزایش کار و جنبش خود در امریکار و اروپا دارد و تازه ها ها حاکی متعلق به است که داهوا بدنبال فرآوری محصولات در امریکا می باشد و اکنون که در پیوسته کمی در باره تکنولوژی های هر دو برند صحبت میکنیم.در سیستم دوربین های آنالوگ HD ، داهوا از تکنولوژی HDCVI بهره‌گیری می شود و همواره در حال گسترش و بهبود امکانات و پهنای باند این فناوری می باشد.تا به امروز کمپانی داهوا توانسته دوربین های آنالوگ را تا رزولوشن ۸ مگاپیکسل فرآوری کند ودر تقسیم دوربین های آنالوگ HD هایک ویژن  از فناوری HDTVI کاربرد شده است و در حال حاضر الی رزولوشن 8 مگاپیکسل بهره‌گیری شده است. بیشتر معتقدند که در بحث کیفیت تصویر بین این دو برند هایک بهتر از داهوا می باشد.

 

درحال آماده در رتبه بندی بهترین برند های دوربین های مداربسته هایک ویژن در رتبه نخست و داهوا در رتبه سوم این لیست پیمان دارند و  این ردیف بندی نسبت به کیفیت و و تنوع محصولات چهره میگیرد .لازم به ذکر است که برند هایک ویژن پنج سال متوالی به عنوان نخستین برند در دوربین های مدار بسته معرفی شده است.در بحث تکنولوژی های پردازش تصویر دوربین مدار بسته ، می طاقت گفت هایک ویژن  کمی جلوتر از داهوا هست.ولی در سالیان پسین ، داهوا نیز در گویه هوش مصنوعی فعال تر از قبل شده و در حال اضافه کردن امکانات جدید به دوربین ها و دستگاه های DVR و NVR خود می باشد.در مورد کشمکش بها دوربین مدار بسته داهوا نسبت به لیست قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن باید گفت که هر دو تقریبا  در یک رده قیمتی هستند اما داهوا کمی ارزانتر است.

 

تنوع محصولات هر دو برند بسیار بسیار می باشد و هر دو برند دارای سبد کامل محصولات دوربین مداربسته از قبیل دوربین مداربسته تحت شبکه ، دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مدار بسته بی سیم هستند و در این طیف ها محصولات زیاد متنوعی با امکانات و رزولوشن های مختلف را تولید کرده اند.


اخبار تهران دوربین ,داهوا ,برند ,هایک ,ویژن ,مدار ,هایک ویژن ,مدار بسته ,دوربین مدار ,برند هایک ,دوربین مداربسته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سیم بکسل جنرال adsokhanplus (مثبت اد سخن) سایت تفریح و سرگرمی Aaliyahtitwas2 cant فروشگاه اینترنتی فروش فایل دانلودی مبلمان چستر پی سی صدا