در کتاب بازاریابی 5 دروغ رایج در بازاریابی مطرح کرده است که مورد بررسی قرار می دهیم:

دروغ اول : بازاریابی شبکه ای یک طرح هرمی است.

بارها این جمله را شنیده ایم. تنها دلیلی که برخی این مسئله را تکرار می کنند این است که آن ها با بازاریابی شبکه ای ناآشنا هستند.بازاریابی شبکه ای روش منحصر به فرد برای توزیع کالا و خدمات است که در آن واسطه های توزیع کالا که در مدل خرده ی سنتی مرسوم است، حذف شده اند.در اینجا به ازای توزیع محصولات پورسانت تعلق می گیرد.

دروغ دوم : اکثر افراد در بازاریابی شکست می خورند. زمانی که شما در اینترنت و وبلاگ های مختلف نظر افراد را راجب به نتورک مارکتینگ می خوانید، نظرات مختلفی راجب این موضوع داده شده است و افراد بسیاری سعی دارند نشان دهند که موفقیت دربازاریابی شبکه ای همانند برنده شدن در یک است.

این صحبت ها فقط برای ایجاد ترس در دل من و شماست. افرادی که وارد بازاریابی شبکه ای شده اند، می دانند که دلایل حضور افراد در این حرفه متفاوت است.از انواع دلایل حضور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1-آن ها به دنبال محصولات باتخفیف هستند.

2-آن ها بدنبال یک شغل خانگی هستند تا کارفرمای خودشان باشند.

3-آن ها می خواهند احساس کنند بخشی از یک مجموعه بزرگ هستند.

4-آن ها می خواهند به رسمیت شناخته شوند.

5-آن ها می خواهند درآمد اضافی داشته باشند.

پس اگر شما با یکدیگر بیانیه ای منتشر کنید که اکثر افراد در بازاریابی شبکه ای شکست می خورند، به دلایل متفاوت به مشارکت افراد در این حرفه توجه نکرده اید.

دروغ سوم : بازاریابی شبکه ای کسب و کاره یک شبه ثروتمند شدن نیست. این دروغ حقیقت ندارد که بازاریابی شبکه ای برای دست یابی به درآمد رسوبی بلند مدت است که هیچ ارتباطی با دست یابی سریع و یک شبه به پول ندارد.شما در یک دوره بلند مدت به درآمد ماهیانه بیشتر از ماه قبل دست پیدا می کنید.

من به بازاریابی شبکه ای ملحق نشده ام تا پول زیادی را خیلی سریع بدست آورم.من وارد این حرفه شدم تا بتوانم کسب و کاری را بسازم که در بلند مدت زندگی راحتی داشته باشم. این کسب و کار برای دست یابی سریع به ثروت طراحی نشده است، بلکه برای رسیدن به آزادی مالی بلند مدت ساخته شده است. من در ابتدای کارم به پولی نرسیدم حتی گاهی کارت اعتباری من، موجودی نداشت اما من زمانی را می دیدم که ماهانه مبلغ چک دریافتی من بالاتر میرفت.من صبور و پایدار بودم و بعد از مدتی طولانی به درآمد رسیدم.اگر بدنیال درآمد سریع هستید وارد نتورک مارکتینگ نشوید.

چهار : شما برای موفقیت در نتورک باید نده خوبی باشید. اکثر افراد تصور می کنند برای موفقیت در نتورک باید نده خوبی باشند و نده خوب هم در نظر آن ها فردی زورگو، طماع و سمج است.این تصور که شما برای کسب و کارتان باید فردی با این مشخصات باشید بسیار اشتباه است. افراد موفق در ام ال ام مارکتینگ افرادی معلم، ناظر و مربی هستند.آن ها به معنی واقعی مراقب افراد هستند و می خواهند آن ها را موفق ببینند.

یادتان باشد، یادگرفتن چگونگی ارتباط با افراد و هدایت آن ها برای مشارکت در فرصت تان عاملی بنیادی برای موفقیت شما است.

دروغ پنجم : شما می توانید کسب و کار بازاریابی شبکه ای را با درآمد رسوبی بلند مدت بسازید، بدون اینکه نیاز باشد سرمایه گذاری زمانی بر روی ساختن روابط سازنده انجام دهید. ممکن است شما بارها این جمله را شنیده باشید که 10هزار دلار در ماه در ام ال ام مارکتینگ بدست بیاورید،بدون اینکه نیاز باشد با شخصی صحبت کنید و یا در جلسات حضور داشته باشید.

درواقع حقیقت این است که در بازاریابی شبکه ای روابط از اهمیت بالایی برخوردار هستند. یکی از رسالت های اصلی شما در این حرفه، ساختن گروه و رهبری هوشمندانه گروه تان است.واقعیت این است که رهبران از درون روابط متولد می شوند و رسیدن به این نقطه کار آسانی نیست. اگر شما بخواهید این اصل را حذف کنید درواقع شما شکست خواهید خورد.شما در گروه تان افرادی را دارید که هر روزه خارج می شوند دقیقا به همان اندازه که افرادی وارد مجموعه شما می شوند.زمانی که مدیریت صحیح انجام دهید می توانید روابط سازنده ای را در گروه تان داشته باشید.

بعد از همه این ها شما می توانید کسب و کاری را بسازید که آینده درخشانی برای آن متصور است.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

 


atamlm.ir بازاریابی ,شبکه ,افراد ,دروغ ,درآمد ,سریع ,بازاریابی شبکه ,برای موفقیت ,اینکه نیاز ,نده خوبی ,نیاز باشد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تعبیر خواب روانشناسی پژواک بی صدا آموزش کامپیوتر تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. هیئت سنج ودمام زنان حضرت رقیه(س)خمینی شهر تی تک| سایت تفریحی مشاوره حقوقی وکیل دات کام اشعار محمد قهرمان