دریافت فایل

دانلود پاورپوینت بیوشیمی و کاربردهای مواد موثر گیاه سیر

کاربران و دانش پژوهان گرامی در این بخش گروه علمی یوفایل پاورپوینت بیوشیمی و کاربردهای مواد موثر در گیاه سیر را 16 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است در زیر قسمتهایی از متن فایل در اختیار شما عزیزان قرارگرفته است در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از گاه سایت اری ودانلود نمایید امید است که مورد قبول واستفاده شما قرارگیرد.

فهرست اسلاید ها:

تاریخچۀ ســـیر

انواع سـیر

ترکیبات گیاه سیر

اشکال موجود گیاه سیر

خواص داروئی سیر

مهمترین اثرات سیر در بدن

کاربردهای گیاه سیردر مرغداری ها

فرآورده های دامپزشکی سیر

فراورده های انسانی گیاه سیر

مضرات سیر(نکات احتیاطی)

شرح مختصری پیرامون گیاه سیر:

سیرگیاهی است علفی و دوساله.این گیاه از قدیم الایام به عنوان یکی از گیاهان مهم دارویی و چاشنی غذایی کشـت می شده است.نام علمی آن Allium sativum است و به آن Garlic هم میگویند.سیری که کشت می شود دو نوع است.سیر سفید و سیر صورتی.نوع کوهی یا وحشی آن را موسیر می نامند.از نظر طب قدیم ایران این گیاه طبیعت گرم و خشک دارد.امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از گیاهان دارویی مشهور به کار برده می شود.

قدیمی ترین اسناد به جا مانده در مورد سیرمربوط به کتیبه های سومریان است که از 2600 سال قبل از میلاد مسیح به جای مانده است.

هرودوت مورخ مشهور یونان در کتاب تاریخ خود می نویسد که برای سیصدوشصت هزار کارگر سازنده اهرام مصر مقادیر زیادی سیر هر ساله برای جلوگیری از امراض عفونی مورد نیاز و مصرف بوده است.


بلاگی برای یو فایل گیاه ,فایل ,کاربردهای ,مورد ,پاورپوینت ,موثر ,مواد موثر ,کاربردهای مواد ,پاورپوینت بیوشیمی ,موثر گیاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش forexsignalfree لی لی موزیک نهال دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت, دانلود سوالات ضمن خدمت, دانلود سوالات ضمن خدمت حمایت از كالای ایرانی, دانلود ضمن خدمت, دانلود ضمن خدمت حمایت پاییز دانلود دانلود فيلم, سريال و آهنگ جديد و رايگان گروه سی طرح،بانک افزودنی های فتوشاپ پایگاه خبری خبریفا