بارسا منتظر پیشنهاد چلسی برای کوتینیو

  • بارسا منتظر پیشنهاد چلسی برای کوتینیو

    ورزش سه: گل می‌گوید با وجود اینکه فیلیپ کوتینیو اعلام کرده قصد دارد در بارسلونا بماند ولی مدیران ارشد بارسا رأی به او داده‌اند و انتظار دارند باشگاه چلسی که بعد از جدایی ادن هازارد به دنبال جانشینی برای او می‌گردند، کوتینیو را هدف گرفته و برای جذب ستاره برزیلی به بارسلونا پیشنهاد بدهند.

    کوتینیو که در ژانویه 2018 با قراردادی 135 میلیون یورویی از لیورپول به نوکمپ آمد با اینکه دو قهرمانی لالیگا را با بارسا تجربه کرد ولی نتوانست آنطور که از او انتظار می‌رفت ظاهر شود. با اینکه کوتینیو از آغاز در برقراری رابطه خوب با هواداران بارسا مشکل داشت ولی رابطه آنها به خصوص در هفته‌های اخیر و بعد از گلزنی کوتینیو مقابل منچستریونایتد در چمپیونزلیگ به شدت تیره و تار شد.

    هواداران بارسا از اینکه کوتینیو بعد از گل زدن به یونایتد انگشت‌هایش را در گوشش فرو برد تا به منتقدینش طعنه بزند، ناراحت شدند و از آن زمان تا امروز، هواداران تیم کاتالان بارها و بارها به هو کردن ستاره برزیلی پرداخته‌اند.

    عملکرد نه چندان خوب و رابطه بد با هواداران باعث شده اکثریت مدیران ارشد بارسا با کوتینیو موافق باشند. بارسا امیدوار است چلسی به عنوان مشتری کوتینیو پا پیش بگذارد چرا که تقریباً شکی باقی نمانده که این تیم انگلیسی، ستاره بزرگش ادن هازارد را تابستان امسال از دست خواهد داد.

    با توجه به اهمیت هازارد برای تیم ماتوریتزیو ساری شکی نیست که چلسی به دنبال جایگزینی برای او خواهد گشت. گل می‌گوید با توجه به اینکه تصمیم درباره تعلیق چلسی به مدت دو فصل نقل و انتقالات پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو گرفته خواهد شد، تعویض احتمالی کوتینیو با یکی از بازیکنان چلسی از نظر قانونی ممکن خواهد بود.

    بارسا معتقد است با تجربه‌ای که کوتینیو از بازی در لیگ برتر دارد و اینکه او در میدان تقریباً همان نقشی را به عهده دارد که هازارد در چلسی به عهده داشت، این ستاره برزیلی برای آبی‌های لندن گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

 


اخبار سایت بلگ بیست کوتینیو ,بارسا ,چلسی ,اینکه ,هواداران ,ستاره ,بارسا منتظر ,ستاره برزیلی ,برای , کوتینیو ,منتظر پیشنهاد ,بارسا منتظر پیشنهاد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

eratureS خودروهای انگلیسی خرید و فروش برند تجاری راهکار جدید سئو سایت Teaganddf7 House ساری یاب یک وبلاگ در زمینه توزیع و نشر مقالات و ریپورتاژ می باشد. بارداری زایمان نوزاد سیسمونی آهنگ ترکی فروشگاه تک لایت باکس