ازدواج

قوانین ازدواج در ترکیه

قوانین ترکیه در زمینه ی ازدواج برای تمامی پناهجویان، پناهندگان و افراد بی تابعیت که ازدواج خود را در ترکیه انجام می دهند مورد اجراست. براساس قوانین ترکیه، فردی با تابعیت ترکیه و یک پناهجو یا پناهنده و یا فرد بی تابعیت و یا دو پناهجو یا پناهنده با ملیت های متفاوت، می توانند توسط مامورین ارگان های مجری به عقد ازدواج یکدیگر درآیند. تمام ازدواج های برقرار شده توسط مامورین اجرایی ترکیه براساس قوانین مدنی و مناسبات مرتبط در ترکیه می باشد.

ازدواج ها توسط مامورین اجرایی در دفاتر مرتبط در شهرداری صورت می پذیرد. زوجینی که قصد ازدواج دارند می بایست مدارک لازم را به واحد مرتبط در شهرداری ارائه دهند.

لطفا قسمت مربوط به مدارک لازم را در پایین این متن مطالعه فرمایید.

لازم به ذکر است که بر اساس قوانین مدنی ترکیه، تنها ازدواج های رسمی (مدنی)، به رسمیت شناخته می شود. انواع دیگر ازدواج و ازدواج های غیر قانونی در ترکیه به رسمیت شناخته نمی شوند. ازدواج قانونی از این نقطه نظر دارای اهمیت است که امنیت حقوق فرزندان و همسر، بویژه زوجه را تضمین می کند. ازدواج مذهبی ( از طریق ون – امام)  تنها پس از برقراری ازدواج قانونی امکان پذیر خواهد بود.


internationalservice ازدواج ,ترکیه ,قوانین ,لازم ,قانونی ,مرتبط ,توسط مامورین ,رسمیت شناخته ,ازدواج قانونی ,مدارک لازم ,مامورین اجرایی ,توسط مامورین اجرایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت افشار بــــــــــــاهار نـــویـــــــس ! Apidl موسسه خدمات ثبتی اجناس فوق العاده ابراهیم سحری فومنی (شاعر) وبسایت رسمی امید تولید پروفیل آلومینیوم در ایران دانلودستان