پرینتر پزشکی سونی UP-970AD

دقت : 325 dpi تکنولوژی چاپ : چاپ حرارتی مستقیم سرعت چاپ: 8 ثانیه 

معرفی پرینتر پزشکی حرارتی UP-970AD

امروزه پزشکان برای تشخیص بهتر از دستگاهی به نام پرینتر پزشکی کمک میگیرند که کار آن تصویر برداری از اجزاء داخلی بدن می باشد و در تمامی مراکز درمانی و بیمارستان ها موجود است.

شرکت سونی یکی از تولید کنند انواع پرینتر پزشکی از جمله پرینتر های لیزری، حرارتی و سه بعدی می باشد.

پرینتر پزشکی حرارتی سونی SONY UP-970AD به عنوان جانشین 980UP برای بهبود کیفیت تصویر و کارایی بیشتر طراحی و ارائه شده است.

معرفی پرینتر پزشکی حرارتی UP-970AD

مکانیسم چاپ درمدل UP-970AD از نوع چاپ حرارتی مستقیم می باشد که خود از کیفیت بالایی برخوردار است و برای برنامه های پزشکی مانند C-arm و سونوگرافی ایده ال است.

شرکت سونی در معرفی پرینتر حرارتی SONY UP-970AD گفته است که این محصول هر دو ورودی سیگنال و دیجیتال را به راحتی دریافت می کند و این ویژگی باعث می شود که بتواند از هر دو نوع سیستم c-arm پشتیبانی کند و برای تبدیل برنامه های انالوگ به دیجیتال بسیار مناسب خواهد بود.

پرینتر پزشکی سونی مدل SONY UP-970AD با ابعاد تقریبی 305*132.5*316 میلی متر و وزن 8 کیلوگرم دارای یک طراحی جمع و جور است که به راحتی می توان آن را با یک چرخ دستی حمل کرد.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر پزشکی سونی UP-970AD

یکی از بهترین قابلیت های پرینتر پزشکی سونی Sony UP-970AD  داشتن تکنولوژی چاپ حرارتی است که با رزولوشن تقریبی 325 نقطه در اینچ کیفیت چاپی عالی را ارائه می دهد.

پرینتر پزشکی سونی UP-970AD دارای زمان چاپ کم، قابل توجهی است که هر ورق به عرض 210 میلی متری را در حدود 8 ثانیه چاپ می کند. این سرعت چاپ بالا می تواند برای برنامه های پزشکی امری حیاتی و مهم باشد.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر پزشکی سونی UP-970AD

از دیگر امکانات مهم تصویر بردار پزشکی UP-970AD نشان دادن عملیات چاپ بر روی صفحه نمایش LCD است و کاربر می تواند ان را مطابق با خواسته خود تنظیم کند.

در قسمت جلوی پرینتر یک دکمه قرار دارد که با فشردن آن دو ایتم کنتراست و روشنایی نشان داده می شود و کاربر به راحتی می تواند آن ها را تنظیم و کنترل کند.

مواد مصرفی پرینتر پزشکی Sony UP-970AD

مواد مصرفی پرینتر پزشکی Sony UP-970AD ahlg شامل USB 2.0, BNC, Stereo mini jack می باشد.

مواد مصرفی پرینتر پزشکی Sony UP-970AD

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مواد مصرفی پرینتر های پزشکی با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-970AD

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم این پرینتر حرارتی مجهز به صفحه LCD و کلید تنظیم کنتراست و روشنایی می باشد که باعث تسریع در عملیات چاپی می شود.

یکی از ویژگی های مهم پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-970AD قابلیت تشخیص خودکار فیلم از کاغذ می باشد بدین گونه بوده که اگر کاربر یک فیلم را به چاپگر وارد کند ولی در منو بر روی کاغذ تنظیم شده باشد پیام خطا بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-970AD

در کل می توان گفت که این دستگاه تصویر برداری Sony UP-970AD برای چاپ تصاویر دیجیتال و انالوگ سیاه وسفید پزشکی مانند اولتراسوند و ازمایشگاه های قلب ایده ال است.

پرینتر پزشکی UP-970AD دارای پورت اتصال USB 2.0, BNC, Stereo mini jack می باشد.

پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-970AD


ایده برتر پارسیان پرینتر ,پزشکی ,970ad ,حرارتی ,سونی ,sony ,پرینتر پزشکی ,پزشکی حرارتی ,حرارتی سونی ,سونی sony ,پزشکی سونی ,پرینتر پزشکی حرارتی ,مواد مصرفی پرینتر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

rosalynfhq803 tapak همه چی موجوده مخزن سوخت روزیکس گراف - طراحی وب سایت و طراحی قالب و بنر ایران درس