طرز تهیه کتلت مرغ

کتلت مرغ، طرز تهیه و پخت کتلت مرغ خوشمزه و مجلسی مرحله به مرحله برای 4 تا 5 نفر، kotlet-morgh دستور پخت کتلت مرغ خوشمزه با سیب زمینی در منزل

کتلت مرغ از کتلت های خوشمزه و پرطرفدار می باشد و دستور پخت آن همانند کوکو سبزی می باشد. همان طور که می دانید کتلت ها، شامی کباب های کوچک خانگی هستند و شما می توانید آن ها را به آسانی برای پذیرایی از مهمان های خود درست کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه کتلت با گوشت مرغ آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه کتلت مرغ را آماده کرده ایم تا شما در منزل به راحتی بتوانید کتلت مرغ خوشمزه و ترد را درست کنید.

مواد لازم کتلت مرغ
سینه مرغ 1 عدد
سیب زمینی خام 2 عدد
پیاز 2 عدد
سیر 3 حبه
تخم مرغ 1 عدد
آرد گندم 1 قاشق
آرد سوخاری 1 قاشق
سبزی خشک 3 قاشق
روغن مایع به میزان لازم
فلفل سیاه یک سوم قاشق چای خوری
فلفل قرمز یک سوم قاشق چای خوری
نمک و زردچوبه به میزان لازم
مراحل پخت کتلت با مرغ

1. برای درست کردن کتلت با گوشت مرغ، ابتدا پیاز، سیر و سیب زمینی ها را پوست می گیریم و با رنده ریز رنده می کنیم و بعد آب اضافی آنها را دور می ریزیم. سپس سینه مرغ را در چرخ گوشت چرخ می کنیم و با مواد رنده شده مخلوط می کنیم.

2. در ادامه آرد، نمک، زرد چوبه، فلفل قرمز، فلفل سیاه ، تخم مرغ و سبزی خشک را هم به مواد اضافه می کنیم و حدود ده دقیقه با دست خوب ورز می دهیم. بعد از اینکه همه مواد کتلت یکدست شد، حدود یک ساعت در یخچال می گذاریم.

3. بعد از اینکه از یخچال درآوردیم، در یک تابه مقداری روغن می ریزیم و صبر می کنیم تا روغن داغ شود. سپس به اندازه یک تخم مرغ از مواد را بر می داریم و در کف دستمان صاف می کنیم و به آرامی در تابه می گذاریم.

4. به همین ترتیب دو طرف همه کتلت ها را در روغن سرخ می کنیم. سعی کنید همیشه کتلت ها را با حرارت متوسط سرخ کنید تا مغز پخت شوند.

5. بعد از اینکه همه کتلت ها را سرخ کردیم آنها را در طرف مورد نظر می گذاریم و با خیار و گوجه فرنگی تزیین می کنیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این کتلت مرغ خوشمزه لذت ببرید.

نکات درست کردن کتلت مرغ

سبزی معطر برای کتلت مرغ شامل: شوید، جعفری، نعنا. اگر سبزی تازه باشد که چه بهتر. در غیر اینصورت، از سبزی خشک استفاده کنید.

برای چرخ کردن سینه مرغ به جای چرخ گوشت از میکسر هم می توانید استفاده کنید.


سایت جالب و شگفت انگیر کتلت ,کنیم ,سبزی ,مواد ,قاشق ,فلفل ,تهیه کتلت ,کردن کتلت ,استفاده کنید ,درست کردن ,میزان لازم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عسل نازچت|چت|چت روم|چت روم فارسی آشپزباشی کلینیک پوست و مو رز جت ابزار روانشناسی بالینی رژیم چاقی و لاغری آنلاین فروشگاه معرفی اجناس ارزان مرجع آهنگسازای و بانک آکورد ایران