Immortal: Unchained آخرین نسل از بازی های سبک اکشن، نقش آفرینی و به شدت خشن را به ارمغان می آورد. این بازی توسط استودیو Toadman Interactive توسعه و انتشار یافته و توانسته نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کند. شما درواقع اسلحه ای هستید که جاندار است و رهاشده تا ریشه ی وقایع ترسناکی که باعث به خطرافتادن دنیا شده است را بسوزاند. تمامی اسرار موجود در دنیاهای بازی را کشف کنید، در استفاده از تفنگ منحصر به فرد خود تبحر پیدا کنید و علیه رئیس های افسانه ای پیروز شوید.

شما میلیون ها سال توسط کسانی که از قدرت بالقوه شما ترس داشته اند محبوس شده بودید. شما باید درس های دشواری را پشت سر بگذارید تا بتوانید از تمامی امکانات بالقوه ی خود استفاده کنید. دنیایی نابخشودنی پیش روی شماست که مملوء از دشمنان کشنده است. در سفر خود انتظار هیچ ترحم و همکاری را نداشته باشید؛ اگر کسی شما را نکشته است، قطعا قصدش منافع شخصی خود و استفاده از شما در آینده می باشد. به هیچ کس اعتماد نکنید. دانلود بازی Immortal Unchained از دنیاهای فانتزی در آینده بهره مند می باشد.

دنیاهایی که غرق در دروغ هستند تا اسرار خود را افشا کنند. داستان بازی توسط Anne Toole (از بازی The Witcher) و Adrian Vershinin (بازی Killzone: Shadow Fall و بتلفیلد ۱) نوشته شده است. در نبردهایی افسانه ای تمامی رئیس های بازی را طوری نابود کنید که برای همیشه در تاریخ به یاد بماند. دانلود بازی Immortal Unchained گستره ای عظیم از امکانات و انتخاب سلاح را پیش روی شما می گذارد تا بتوانید شیوه ی بازی کردن منحصر به فرد خود را پیدا کنید.

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۹GB اضافه شد


بسته الحاقی جدید Storm Breaker اضافه شد

 

https://img5.downloadha.com/hosein/files/2018/09/Immortal-Unchained-pc-cover-large.jpg



۩۞۩ نارسیس سرزمین دانلود ۩۞۩ بازی ,unchained ,immortal ,دانلود ,تمامی ,استفاده ,immortal unchained ,بازی immortal ,دانلود بازی ,storm breaker ,پیدا کنید ,بازی immortal unchained منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نایاب ترین ها مقاله داستان اس ام اس عکس تاریخ ملت های جهان معرفی سایت رتبه کلمه وبسایت تخصصی گرافیک سه بعدی , انیمیشن سازی و ترفند های کمیاب کامپیوتری 123 فیلم tarjomeh0t0100 آهن نجفی زاده