قاب میناکاری اصفهان یکی از محصولات زیبای دکوری صنایع دستی می باشد. شما می توانید قاب میناکاری را برای انواع چیدمان های مختلف استفاده کنید. استفاده از قاب مینا کاری اصفهان بصورت افقی و عمودی از ویژگیهای بسیار خوب آن است که براحتی با انواع قاب های دکوری قابل ست کردن است. قاب سه بشقابی مینا کاری 17.5*39 سانتی , قیمت ارزان و مناسبی داشته و اکثر مشتریان قادر به تهیه آن می باشند. شما می توانید در 24 ساعت شبانه روز قاب بشقاب میناکاری اصفهان و سایر محصولات گاه را سفارش داده تا در کمترین زمان به سراسر کشور ارسال گردد. ظروف میناکاری اصفهان اثر دست هنرمندان خوش ذوق این شهر بوده و انعکاس هنرهای اصفهان در قالب رنگ های مینایی بر بوم مس می باشد.  

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

جنس قاب سه بشقابی مینا کاری از چوب مصنوعی و بشقاب های داخل آن از فلز مس می باشد. که توسط بهترین هنرمندان اصفهان نقاشی شده. ابعاد این قاب  17.5*39 سانتی متر است . در این قاب از سه بشقاب به قطرهای به ترتیب 8 , 10 و 12 سانتی متر استفاده شده. در صورت استفاده صحیح از آن می تواند برای سالیان طولانی زینت بخش منازل شما باشد.

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

طرح های استفاده شده برای نقاشی مینا از شکل های سنتی ایرانی الهام گرفته شده تا با رنگ های زیبای مینا جلوه بسیار زیبایی به آن دهد. ظروف میناکاری شده پس از طراحی توسط استادکار طی پروسه های دقیقی در کوره با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد قرار گرفته تا رنگ های آن پخته شده و بر روی مس ماندگار گردد.  

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

این محصول گزینه بسیار خوبی برای هدایای تبلیغاتی می باشد. شما می توانید بر روی آن پلاکک یا لوگوی تبلیغاتی با هدیه خود را بچسبانید و یاد خود را نزد دیگران ماندگار کنید. قاب سه تک میناکاری از ظرفیت بالایی برای تغییر حال و هوای چیدمان های دکوری شما دارد. قاب میناکاری شده طرح سنتی ایرانی را برای بیننده تداعی می کند.

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

نگاه متفاوت به مقوله صنایع دستی در گرو فرهنگ سازی بهتر برای مردم می باشد. تا با حمایت خود از کالای ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی هویت و ارزش داشته های خود را بهتر قدر بدانند. البته در کنار آن ایجاد اشتغال و پیشرفت مالی نیز برای تک تک فراد جامعه اتفاق خواهد افتاد.

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

 

شناسه محصول: 901354

بازار مینا    BazareMina.ir


میناکاری اصفهان میناکاری ,اصفهان ,مینا ,استفاده ,سانتی ,بشقاب ,میناکاری اصفهان ,مینا کاری ,سنتی ایرانی ,ظروف میناکاری ,بشقابی مینا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

داسنها و متنهای نویسنده ی ۱۲ ساله نیکتا ناصراحمدی حالا خبر فروشگاه روزا بلاگ تبسم های تلخ دانلود کلیپ جدید دانلود رایگان آموزش برای همه کتابخانه عمومی شهدای کمال آباد