دانلود رمان خارجی خواهان بسیاری در بین کاربران ایبوک رالی دارد از این رو ما قصد داریم در این مطلب به معرفی برترین سایت های دانلود رمان خارجی و دانلود رمان جدید بپردازیم.

یکی از منابع قدیمی عصر زندگی انسان کتاب می باشد که سبب تبادل اطلاعات و پیشرفت ما در حوزه های مختلف شده است. از آنجایی گه تکنولوژی پیشرفت خوبی داشته است هر روز شاهد چاپ و نشر هزاران کتاب به شکل فیزیکی و آنلاین در کل جهان هستیم، بهترین منابع برای دانشجویان، استادان و فرهنگیان کتاب های خارجی به ویژه زبان انگلیسی است که همیشه دسترسی و پیدا کردن آن ها راحت نیست، از طرفی افرادی که در حال یادگیری زبان خارجی هستند تمایل دارند کتاب رمان خارجی یا کتاب داستان های طولانی به زبان اصلی را بخوانند ، البته برای آشنایی بهتر و بروز تر می توان در سایت های ارائه دهنده رمان ، دانلود رمان جدبد را جست و جو کنید و با بروز ترین مسائل اجتماعی و فرهنگی آن کشور و جامعه آشنا شوبد .

دانلود رمان خارجی

تهیه رمان ها و کتاب داستان های خارجی علاوه بر اینکه پروسه جسجوی آن ها زمان زیادی می برد، یافتن نسخه چاپی آن ها نیز سخت و هزینه بر است. در این شرایط برترین و سریع ترین مسیر، مراجعه به سایت های دانلود رمان های خارجی و دانلود رمان جدید رایگان به منظور یافتن نسخه الکترونیک در قالب هایی مانند PDF ، Txt،Doc ،HTML ، RTF، ePub، Mobi، Nook،Microsoft Reader ، Rocket، Kindle، Sony و غیره می باشد.کتاب های الکترونیک نسخه غیرقابل لمس کتب موجود در قالب دیجیتال می باشند.

 


???? دانلود کتاب صوتی دختری که رهایش کردی

دانلود کتاب صوتی دختری که رهایش کردی

از: جوجو مویز، شیدا رضایی

دسته: کتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی

مدت زمان: ۱۷ ساعت و ۴۱ دقیقه

سایز: ۹۷۸ مگابایت

جوجو مویز در کتاب صوتی دختری که رهایش کردی ، به گونه‌ای زیبا و نوآورانه داستان خود را که به صورت موازی در دو زمان متفاوت با بازه زمانی 100 ساله است، روایت می‌کند. کتاب دختری که رهایش کردی (The Girl You left Behind)، درباره یک نقاشی مربوط به دوران جنگ جهانی اول است. این اثر دو زندگی، دو انسان، دو.

 

دانلود کتاب رمان ساهی جلد اول

دانلود کتاب رمان ساهی جلد اول

از: کیمیا ذبیحی

موضوع: رمان

۳۹۰ صفحه

کتاب رمان ساهی جلد اول  رمانی عاشقانه به قلم  کیمیا ذبیحی  است. دکتر دادیار بعد بازگشت به ایران، تصمیم میگیره روی پرونده‌هایی که در قسمت بایگانی بیمارستان بودند، کار کند و از قضا پرونده‌ی دخترکی به دستش می‌افتد که سه سال پیش تصادف کرده، حافظه‌اش رو.

برچسب‌ها: دانلود رمان، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان جدید، دانلود رمان جدید ساهی، دانلود رمان خارجی، دانلود رمان ساهی، دانلود رمان لج و لج بازی، رمان، رمان ساهی، رمان عاشقانه ساهی، رمان عشق و عاشقی


دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود رایگان کتاب رمان ,کتاب ,دانلود ,خارجی ,داستان ,دختری ,دانلود رمان ,رهایش کردی ,کتاب رمان ,کتاب صوتی ,دانلود کتاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بازی های شرطی و شرط بندی یک دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی فروشگاه fbiswat شرکت طراحی سایت در تهران sms7000 فروش چت | خرید درجه ارزان|خرید درجه|خرید چت پارکت لمینت آذرخش دکور انتظار آفتاب خرید اینترنتی