سرگرمی های اینترنتی بسیار زیاد است و متاسفانه خانواده های ایرانی هنوز براشون جا نیوفتاده که چگونه باید با اینترنت استفاده کنند و یک سرگرمی برای کودکان 3 سال خود پیدا کنند ما مثال 3 سال را زدیم میتواند این سن متغییر تا 25 سالگی باشد . و همینطور جوانان ما نیز در اینترنت فقط به دنبال سرگرمی insta هستند و فکر میکنند که به آگاهی آنها ذره ای علم اضافه میشود. اول که این آمار در دنیا نشان داده شده است که فضای مجازی به غیر از سر در گمی در زندگی و از بین رفتن وقت هیچ چیزی برای ما به ارمغان نمی اورد پس به این نکته توجه کنید که instagram هیچ سودی برای ما ندارد و تازه این نکته حائز اهمیت است که خبرهای کاذب باعث میشود که مردم را جذب خود کند در فضای سرگرمی 2017 اعلام شده است که فقط 3 درصد اخبارهای پخش شده در insta درست بوده و ما بقی به هر دلیل کاذب و دروغ میباشد.

سرگرمی های اینترنتی

 

بیایید وقت خودمان را در حاشیه های زندگی از بین نبریم و در هر سنی که هستیم اگه از پدر و مادر خود حرف شنوی داشته باشیم خیلی از مشکلاتی که آینده در زندگی تک تک ما شاید رخ دهید را جلوگیری کند. ما برای شما که دوست دارید وقت خود را در زمان سرگرمی خود بگذارید پیشنهادهای ویژه ای داریم که میتواند در زندگی شما بسیار موثر باشد و گاهی شاید این اثر بسیار مهم در نقش شخصیت شما تاثیر بسیار مثبت گذاشته شود.

 


سرگرمی رویا سرگرمی ,زندگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تعمیرات لوازم خانگی اندام آرا گذری بر ورزشهای رزمی همه چیز درباب ورزش با(حامدرحیمی پنجکی) information tecnology CpE پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان farzam behzistblog.com