تبعیض بین زن و مرد | تفاوت مردان و ن چیست؟ 

در اینبخش حقایقی را مرور میکنیم کـه راوی تبعیض بین زن و مرد می‌باشد. تبعیض بین زن و مرد در همه ی جوامع دنیا زنده اسـت و باوجود جنبش هاي فراوان هنوز هم بطور علنی دیده می شود. چـه تفاوتی بین ن و مردان وجوددارد کـه باعث چنین نابرابری هایي می شود؟ چرا مردان خصوصا در کشور هـای جهان سوم ن را بخشی از اموال خود می‌دانند و همانند یک ارباب با او رفتار می کنند؟

 

نمیتوانیم بگوییم زن و مرد یکسان هستند، زیرا کـه تفاوت هاي زیادی بین زن و مرد وجوددارد. زن باید نه درک شود و مرد باید مردانه درک شود، اما این تفاوت ظاهری، رفتاری و احساسی می تواند دلیل بر تبعیض باشد؟ حقوق کم نسبت بـه مردان، خشونت خانگی «چـه در خانه پدری و چـه در خانه همسر»، آزارهای کلامی و لمسی در خیابان، نادیده گرفته شدن بخاطر زن بودن و… واقعا چرا؟

 

دراین مقاله ابتدا با بخشی زندگی واقعی ن در جامعه رو بـه رو می‌شویم و فقط با بخشی از مشکلات آن ها در جامعه آشنا میشویم. سپس بـه مرور تفاوت هاي بین ن و مردان میپردازیم تا با کمی تفکر و نتیجه گیری بتوانیم درک خودرا ارتقا ببخشیم و اگر تفکراتی ضد زن داریم، آنرا آرام آرام تغییر دهیم. در ادامه با محفل ایرانی همراه باشید.


محفل ایرانی ن ,تبعیض ,مردان ,تفاوت ,بخشی ,محفل ایرانی ,تفاوت مردان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

www.motafareghe.rozblog.com معرفی کالا فروشگاهی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان برای تو گلچین تفرش اریسا بورس جی تی آ مدل معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی