در سرگرمی خفن جوانان می توان به مهمترین بخش بازی های رایانه ای اشاره کرد که در دهه 90 بسیار بسیار پیشرفت چشم گیری کرده و هر لحظه بازی جدید معرفی میشود که با داستانی جدید می تواند شما را جذب خودش کند! بازی هایی که اصولا افراد خیلی از آن استفاده میکنند ps4 است که جوانان ما را خیلی درگیر آن کرده و هر زمانی که بیکار باشند به سرگرمی اینترنتی یا اینستا میپردازند و اگر نیاز به سرگرمی 2 نفره داشته باشند از پلی استیشن استفاده میکنند منظور از این همه وقت تلف کنی چیه واقعا؟ چرا ما خودمان و این همه عادت بد را فراموش نمیکنیم؟! به طور حتم بهترین بازی هایی که در جهان برای کنسول بازی پی اس 4 تولید میشود کمپانی سونی است که توانسته طیف عظیمی از مردم را در جهان تحت تاثیر خود قرار دهد و همینطور بزرگ ترین بازی سازی کامپیوتر در جهان ubisoft است که بازی هایی را تولید میکند با داستان پردازی بسیار عالی کاربران را جذب بازی میکنند.

سرگرمی خفن

 

برای اینکه بتوانیم به بررسی چند بازی تاثیر گذار بپردازیم ابتدا لازم است که نام چند بازی رو بیاوریم سری بازی assassins creed این بازی بصورت تاریخی بوده و یک بازی رمز آلود و سری بوده که در میان مردم دوران قرون 8 تا 12 رواج داشته و با داشتن یک لوژ مخفی در بین مردم نفوذ داشتند و هرکاری که میخواستند انجام میدادند تمامی افرادی که در این گروه وارد میشوند یک نشان خاص دارند که با بقیه ادما متفاوت هستند تا بتوانند همدیگر را تشخیص دهند و همینطور بتوانند کارهایی که به آنها دستور داده اند را انجام دهند. این سری بازی که برای سرگرمی کودکان 12 سال تولید شده بود ابتدا برای کامپیوتر تولید شد و در دورهای بعد به دلیل گرافیک بسیار بالا و کارهای خارقالعاده ای که در بازی انجام میشد توانست طرفداران بی شماری را جذب کند این بازی از سری بازی های پر مخاطب دنیا میباشد که برای تمام کنسول های بازی و کامپیوتر و حتی موبایل ارائه شده است .

سرگرمی assassins ها

خب همانطور که میدانید داستان اساسینزهای خیلی گسترده است و این افراد برای کارهای خیلی خاص انتخاب میشدند و ماموریت هایی را انجام میدادند . سرگرمی آنها کشتن افرادی بود که در اغلب مواقع بی گناه بودند و یا ضعیف بودند و نمیتوانستند از خودشان دفاع کنند آنها به همراه شوالیه های معبد همیشه همراه بودند و یکدیگر بودند در دوران قرون وسطی لوژ فراماسون با لوژ assassins ها ترکیب شدند و با نفوذ به این لوژ دسته ای جدید از فرقه های سری را جریان دادند ولی این را به خاطر داشته باشید عملکرد تمامی این احذاب یکی است ولی به دلیل تفکرات و مشکلاتی که از جمله عدم توافق نظر این گروه ها از هم جدا شدند ولی کماکان باز هم در عصر حاظر این گروه ها بصورت سری کارهای خودشان را انجام میدهند .

 


سرگرمی ps4 بازی ,سرگرمی ,انجام ,خیلی ,تولید ,هایی ,بازی هایی ,انجام میدادند ,استفاده میکنند ,دوران قرون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش فیلم و سریال مجله اینترنتی آسیافان چگونه محیط مدرسه را پر نشاط و جذاب کنیم؟ مشاوره املاک GameFast.ir 02166068902_شرکت اسپلیت هوشمند فری پلاگین|مرجع تخصصی آموزش و ترفند | دانلود نرم افزار | پلاگین | بازی و... عــلــــــی شـاهکــــار