داستان شاه و ملکه و پرنسس و شاهزاده

روزی روزگاری در همین ایام صبح هنگام با بوسه خدا پلکهایم را گشودم دستهایم را باز کردم نور خورشید به صورتم دمید و دیدم ناگهان پرنسس شده ام.

دمپایی های پای تختم را پوشیدم. خدمتکاران به من سلام میدادند و صبح بخیر می گفتند.

 

به روشویی رفتم صورتم را شستم. شاد و سرحال لباسم را عوض کردم و به سمت میز صبحانه رفتم. همه خدمتکاران سکوت کردند . صبحانه ام را خوردم .چسبید حسابی چسبید . 

به خودم گفتم من امروز یک پرنسس هستم. مودب و شاد!

خانه خانه دیروز بود. توهم یا خیال نبود.شاید یک تمرین بود!  دیوارها.گلدان.ساعت خدمه کاخی که در آن ست دارم هستند همگی برای خدمت به من مشتاقند و من باید آنها را دلسرد نکنم مثل پرنسس ها مهربان باشم.

 

پرنسس ها نجیب زاده هایی هستند که مادرشان ملکه و پدرشان پادشاه است چه عیبی دارد خود را پرنسس کاخ کوچکمان بدانم؟

 

نقلی از ملکه:

صبح از خواب بیدار شدم . روی تخت نشستم شاه من زودتر بیدار شده است. صورتم را شستم.موهایم را مرتب کردم.آرام و موقر به سمت اتاق پرنسس کوچولو رفتم . مثل فرشته ها خوابیده بود. صورتش را بوسیدم و به سمت میز صبحانه رفتم.

(کات: میز صبحانه را میچینم برای خودم آری برای خودم که ملکه هستم و شاهی که چای را آماده کرده است. چه اشکالی دارد گاهی در زندگی ام کات دهم تا برای خودم آری برای خودم در لباس یک دوست یا یک ناجی کاری انجام دهم !)

شاه من با وقار و مهربان منتظر آمدنم بود. پشت میز نشستم مانند ملکه ها با طنازی در حاله ای از اقتدار صبح بخیری گفتم به چشمهایش نگاه کردم و دستانش را لمس کردم. پرنسس من با شیطنت به سمت میز صبحانه آمد و سلام گفت .سلامی که در شان یک پرنسس.شاه و ملکه است.

 

به نقل از شاه:

صبح با مهربانی لطف خداوند چشمهایم را گشودم.ملکه ام زیبا و آرام خوابیده بود.رویش را کشیدم . به سمت روشویی رفتم و سپس  به سمت میز صبحانه رفتم.

به آسمان نگاه کردم.امروز باید به جنگ بروم و از کاخ و سرزمینم حفاظت کنم.

جنگ با فقر.جنگ با نامهربانی.جنگ با سختی. من میتوانم من شاه هستم.

 

آیا در کاخی که شاه و ملکه و پرنسس زندگی میکنند گدای ژنده پوش جایگاهی دارد یا شاهزاده؟ 

اصالت چهارچوبیست که میتوانم انجام دهم اما نمیخواهم را معنی میکند.

 

با احترام

الهه فاخته

یا حق❤


سایت رسمی الهه فاخته پرنسس ,ملکه ,صبحانه ,صورتم ,برای خودم ,صبحانه رفتم ,الهه فاخته ,روشویی رفتم ,نگاه کردم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

toys کاشی و سرامیک دانلود فایل های کمیاب آویسا مرکز تعالی سازمانی کلینیک تخصصی کاشت مو دکتر خسرویانی بیکسبی کوین چیست؟ (BixBcoin)