نمایی که از ورق کامپوزیت آلومینیومی در آن استفاده شده باشد به آن نمای کامپوزیت می گویند. پوشش در این نوع از نمای کامپوزیت از پنل هایی آلومینیومی تشکیل شده است. 

کاربرد نمای کامپوزیت

یکی از موارد استفاده از نمای کامپوزیت نمای بیرونی ساختمان می باشد. همچنین با استفده از نمای کامپوزیت می توانید نمای ساختمان را بازسازی نمایید. دکوراسیون دیوار داخلی، سقف ها و آشپزخانه و تراس از جمله مکان هایی می باشند که می توان برای آن ها از نمای کامپوزیت استفاده نمود. یکی دیگر از موارد استفاده از نمای کامپوزیت برای دکوراسیون داخلی گاه ها می باشد. برای تابلو های تبلیغاتی نیز می توان از نمای کامپوزیت بهره گرفت. برای نمای مکتن هایی همچون فرودگاه ها و بیمارستان  ها نیز می توان از نمای کامپوزیت استفاده نمود.

مزایای نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت وزن سبکی دارد و در هر متر مربع وزن نمای کامپوزیت چیزی ما بین 5 تا 8 کیلوگرم می باشد که این وزن در برابر دیگر انواع نمای ساختمان بسیار ناچیز می باشد. یکی دیگر از مزایای نمای کامپوزیت این است که در برابر گرما و سرما بسیار بالا بوده و همچنین خاصیت آتیکی در برابر سر و صدا می باشد. یکی دیگر از مزایای نمای کامپوزیت این است که  می توان ورق های کامپوزیت را در حد زیادی دچار تغییر نمود. میزان بالای تنوع رنگ در نمای کامپوزیت از مزایای دیگر نمای کامپوزیت می باشد نصب آسان و با سرعت بالای نمای کامپوزیت از دیگر خصوصیات نمای کامپوزیت می باشد. نمای کامپوزیت همچنین به راحتی شسته می شود و از این نظر مورد نظر بسیاری از افراد قرار می گیرد.

از معایب نمای کامپوزیت نیز می توان گفت هزینه ای که شما برای نصب و نمای کامپوزیت می پردازید تقریباً مبلغ بالایی می باشد. و همچنین برای نصب نمای کامپوزیت نیاز دارید از افراد ماهری استفاده نمایید و نمی توانید با استفاده از افراد غیر حرفه ای نمای کامپوزیت را نصب نمایید.

نمای کامپوزیت می تواند دارای طیف رنگی باشد که بر اثر تابش نور خورشید به وجود می آید. به این ترتیب که سطحی که بین ورق قرار گرفته است را با یک رنگ براق پوشش می دهند و به این وسیله با تابش نور خورشید نمای کامپوزیت دارای رنگ هایی براق و دل انگیز می شود. هنگامی که زاویه نور خورشید عوض می شود رنگ نمای کامپوزیت به رنگ های متنوعی دیده می شود که بسیار زیبا و جذاب می باشند.

برخی از انواع آلومینیوم که در نمای کامپوزیت به کار برده می شود نسوز هستند و از دو لایه از ورق های آلومینیومی تشکیل می شوند. در واقع مابین ورق های آلومینیومی از موادی تشکیل شده اند که نسوز می باشند. برخی از انواع آلومینیوم نیز از پنل های ضد باکتری تشکیل شده اند  که دارای وزن کمی بوده و بر روی آن ها از رنگ هایی که ضد باکتری می باشند استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع نمای کامپوزیت می توانید با شرکت آکام گستر کیش تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.


مقالات سئو نمای ,کامپوزیت ,استفاده ,توان ,هایی ,باشند ,نمای کامپوزیت ,مزایای نمای ,انواع نمای ,باشند برخی ,انواع آلومینیوم ,نمای کامپوزیت استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

calliekycv85 homepage رنجر گیم-هرآنچه نیاز داشته باشید طلوع دوباره مجله هشت فرا دانشجو تابلو های معرق ابوالفتح قرایی ptejaratelectronic نوین کابین